Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Neviem, ako dlho to tak už je, ale na Hl. St. je pred schodmi na nástupištia električiek drevotriesková stena. Pôsobivé 😃
Reply on: Ámos #184501:
Asi nebývaš v Dúbravke.Ináč by si takú blbosť nenapísal. Dúbravčania sa ti radšej vzdajú L22 ako L34.
L22 bude fungovať pokiaľ nezatrolujú aj druhú stopu na Patrónke. Je to nepriama náhrada za exL37 z pradávnych časov.

Reply on: 810zssk #184494:
Nerealne. Plno aút tam je vsade + bolo by dost problematicke odbocenie z Istrijskej na Novovesku, najma s klbakom. Naposledy sa takto tocili busy pri povodni v roku 2002. Odvtedy tam pribudlo more aut.
Reply on: Ámos #184500:
Krizovtka Eisnerova - Istrijska je "T", nemas tam kde spravit kruhac.
http://www.bratislava.sk/MsZ/Archiv/MsZ_12_10_25/28_Info_Predstanicny_priestor_ZSR.pdf
Este niekto pochybuje ze Transprojekt su uplni momoti? Navrhnu vecne bremeno, poslu ho so zlym geomertickym planom, ked ich na to mesto upozorni tak totalny ignore...

Material o NS bude doruceny v nahradnom termine (uz tradicne).
Reply on: Ámos #184500:
Nie je, nebol a asi ani nikdy nebude, lebo sa tam nezmesti ?
Reply on: Solider #184489:
tak stratit L34 a z usetrenych vzkm a vozov to posilnit cele aj s 83 a 84.
Ostatne odkedy ja L22 potiahnuta az na kramare, tak L34 az na koniec nema nejaky zvlast velky vyznam.
Reply on: Ike #184490:
a nie je (nema byt) na krizovatke Eisnerova - Istrijska kruhac?
Reply on: 810zssk #184486:
ano tie spoje pridu viac naplnene. pomocou uprav odchodov by sa dalo zabezpecit, aby ti sidlisko z vacsej casti smerovalo do 121. Mojim umyslom, nie je zbytocne trhat linku, ale rozthnut ju pre uspory na vzkm, z ktorych by sa posilnil interval.
Davnejsie som mal aj presne prepocty a vyslo mi to posielnenie o nejakych 12-15% za spickovu hodinu, ak si dobre pamatam. Bohuzial uz som neni schopny to najst, je to na diskoch stareho kompu.
Reply on: 810zssk #184496:
Áno, križovatku s Prievozskou som spomínal, lebo to tu zaznelo v nejakom inom príspevku. Asi bude dobré urobiť to vyhodnotenie...
Reply on: 810zssk #184496:
presne, to parkovanie tam robi problemy.
Reply on: Marek1978 #184495:
Ano, to uznavam, ale Ivan v jednom prispevku spominal aj tu krizovatku s Prievozskou.

Ono za tym Dulakom by velmi pomohlo ak by sa zrusilo to parkovanie v tom co bol pravy pruh.
Reply on: 810zssk #184493:
Ta prva krizovatka je v pohode, ale od zastavky na Dulaku su uz zapchy smer MIleticka a tam sa prejde aj na 4-5 cyklus. To je problem.
Ad. DNV: Co tak obrat ... Eisnerova - Istrijska - Novoveska - Na grbe - Hradistna* - Eisnerova - ...?
* alebo Ivana Bukovcana, ale tam neviem aka je situacia

Vytvorilo by sa tam niekde miesto na jeden bus, ktory by tam mal len vyrovnavacku, linka by bola prejazdova s 21 a prestavky by boli na jazdach L21.
Reply on: ivanbuto #184491:
Pletieme tu dve krizovatky.

Krizovatka Kosicka/Prievozska - podla mna v smere na Mileticovu bez problemov
Krizovatka Kosicka/Mileticova - tu sa caka a viem si predstavit zavedenie praveho pruhu ako "predbiehajuceho" pre busy, avsak bolo by tam potom zlozite to radenie.
Reply on: Ike #184490:
Momentalne je situacia taka, ze nastupna zastavka pre L22 "Na hriadkach" sa posunula na hlavnu cestu a zlucila sa so zastavkou pre linku 28 smerom do DNV, cize teoreticky ti vzniklo viac miesta pre parkovanie autobusov. (v priestore byvalej nastupnej zastavky) Ale aj tak si neviem predstavit, ako by tam ta "121" prestavkovala.
Reply on: 810zssk #184488:
No čo zase Miletičku sledujem ja, či už z jazdenia alebo aj občasných návštev trhoviska, nie málokedy je výjazd z Košickej na druhý či tretí krát. V horšom počasí alebo v piatok je šóra dosť dlhá. Ale nehovorím, že to poznám detailne.
Ono riadenie v križovatke Košická - Miletičova je síce akože dynamické, ale efektívne mnohokrát nie.
Reply on: Ámos #184484:
Cez Želiarsku určite nie. Tam má problém aj IGK, je tam veľmi úzka cesta a kĺbak by musel prekonať dve ostrouhlé zákruty.

Prímoravská a Pieskovcová je tiež nepoužiteľná. Vozovka je v súčasnosti rozdelená na dva pruhy - automobily a cyklisti+chodci. V lete tam chodia ľudia na korčuliach a bicykloch dosť rýchlo. Je to nebezpečné samo o sebe (priateľka si tam raz kvôli IGK rozbila obe kolená). Navyše pri hoteli Helios je zúžený profil a radi tam parkujú IGK tak, že iné IGK ledva prejde.

Tie Hriadky sú jediné najreálnejšie (aj keď určite sa dala využiť výstavba parkoviska pri Terne, Lidli, Tescu etc.) Každopádne, toto bola ich odpoveď. To miesto je tam naozaj obmedzené - podľa môjho odhadu kĺb+sólo a je dosť.
Reply on: Ámos #184471:
Netreba zabúdať, že L83 obsluhuje aj Starú Dúbravku a sídlisko v tej lokalite (Homolova, Tranovského). Kľudne by sa dala L83 rozdeliť na dve linky - s hustejším intervalom pre Petržalku a s redším pre Dúbravku, ale otázny je spoločenský dopyt a efekt takého rozdelenia.
Reply on: ivanbuto #184485:
Ja tam nedaleko byvam a tu 68 pouzivam relativne casto a v smere na Mileticku problemy nie su. Pri prejazde cez Prievozsku su tam dva pruhy, pricom ten pravy sa vyuziva relativne slabo (o.i. preto ze za krizovatkou konci, preto sa tam osobne nikdy neradim; busu ale nevadi, kedze tam ma aj tak zastavku). Na prvy krat to mozno v spicke nie je, ale rozhodne tam nie je ziadne neznesitelne zdrzanie, ktore by bolo treba nejak zasadne riesit. Samozrejme, palubaky by povedali viac.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.