- Pred križovatkou s Miletičovou by pomohlo, že pravý pruh by bol až takmer po križovatku aj pre bus, na to by však asi museli byť stavebné úpravy v križovatke. Ale vyznačiť by sa to dalo, aspoň od Gemerskej, ukončenie tam, kde sa začína hrubá čiara... jedine by to mierne brzdilo plynulosť odbáčania IAD doprava na Miletičovu... tam ale žiadna linka MHD nejazdí, takže prečo nie? Resp. otázka pre znalejších: nezyvknú vodiči 50 či 68 tak jazdiť?
- Pomohol by súvislý bus pruh od Apolla po Prievozskú... pred križovatkou s Prístavnou by bol pravý z troch rovno idúcich pruhov pre bus... pred križovatkou s Prievozskou by mohol byť bus pruh ukončený pred stopčiarou tak, aby autobus prešiel na jeden cyklus. Taktiež treba zrušiť niku pred školou, kde je hanebne úzky chodník.
aha takze budeme mat na kazdej linke ine typy busov aby sa nam vozidla este viac zhlukovali ako sa zhlukuju doteraz a SORky budu dobiehat MBCC nie len na 68 ale uz aj na 21.
Petrzalka stale jazdi na IK400, co su busy v najhorsom stave, takze o com hovoris?
Ja uz sice davno nie som Petrzalcan, ale to mnozstvo dopravy co sa vykonava z/do Petrzalky sa nedeje snad nikde. Takze najkapacitnejsie vozy by mali byt prave tam. Neviem ako plna je L21 ale je to jedna z poslednych expresnych linkiek, takze DNV moze byt vcelku spokojne. Ak riesit L21 tak jej delenim na L21 a L121 v prekladanom intervale s tym, ze L121 obsluzi len sidlisko.
5 minut ma v RS iba asi cca 1 hodinu. V poobednej ma 7/8, v sedle 15, cez vikend 20. Nehovoriac o tom, ze to je jedina poriadna linka v DNV (potom este 28 s 20 minutovym spickovym intervalom a 20/22 na zvoz k elektrickam).
Na L83 ti budu oponovat, ze v Dubravke su elektricky a mozu ist ludia na L95 a prestupit na safku (tak ako to odporucaju vsetkym), takze tam posilnenie netreba.
Ak zoberes z 3 liniek po 1 MBCC a nahradis ich 3 SORkami, tak sa katastrofa nestane (napr ak by z 95 siel 1 max 2 a z nejakej dalsej linky, kde jazdia vacsinovo), kedze maju husty interval oproti L21, ktora jazdi kazdych 7-8 minut v spicke.
Sam si vravel, ze v Petrzalke su preto, lebo su tam prepravne prudy a nosne linky. To iste je ale aj L21 pre DNV.
A kebyze som hnidopych zacnem vrieskat na okolo ako je Petrzalka preferovana oproti inym MC a ma tie najlepsie busy ako svojho casu mala KV/DD za Zahradnika
Lenze relevantne nie je len aky silny je prepravny prud, ale aj aka je ponukana obsluha. Problem pri 21 je ze v niektorych casoch nema dostatocny interval, ktory navyse nie je mozne posilnit (vykony, vodici, vozidla), preto je pre mna jednoznacnym kandidatom na MBCC.
Ano, rozdiel v dlzke je maly. Lenze velmi relevantne je, ze MBCC ma taku upravu interier vdaka ktorej dokaze "pobrat" ovela viac ludi ako SORka.
v tej odpovedi bolo aj preco su v petrzalke. lebo ta ma najvacsie prepravne prudy.
ostatne neviem o com vam ide, ked tu porovnavate 19,5metrovy a 18,75metrovy bus. Ked uz len z Petrzalky jazdili 16,5 IK280 oproti ostatnym 18m busom, nekricali ste tu, ze Petrzalka predsa tiez potrebuje moderne vozy.
Co je na vlaky.net, to je aj oficialne. To ze uz ZSSK nema dostatok voznov a nododrzuje svoj plan radenia, je ina vec...
A veru v priebehu 2-3 rokov uplne vymiznu stare vozne z okolia BA (Os) a povacsine uz aj na R. Problem bude len, ked v tom super takte budu tie primestske R do NZ napr., nenormalne dlhe ( cca 9-13 voznov.)
MatejBA
Na L83 ti budu oponovat, ze v Dubravke su elektricky a mozu ist ludia na L95 a prestupit na safku (tak ako to odporucaju vsetkym), takze tam posilnenie netreba.