Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 810zssk #184460:
aha takze ich presunieme na L21 aby SORky nepoberali v Petrzalke.
Reply on: Ámos #184459:
Lenze relevantne nie je len aky silny je prepravny prud, ale aj aka je ponukana obsluha. Problem pri 21 je ze v niektorych casoch nema dostatocny interval, ktory navyse nie je mozne posilnit (vykony, vodici, vozidla), preto je pre mna jednoznacnym kandidatom na MBCC.

Ano, rozdiel v dlzke je maly. Lenze velmi relevantne je, ze MBCC ma taku upravu interier vdaka ktorej dokaze "pobrat" ovela viac ludi ako SORka.
Reply on: 810zssk #184456:
v tej odpovedi bolo aj preco su v petrzalke. lebo ta ma najvacsie prepravne prudy.
ostatne neviem o com vam ide, ked tu porovnavate 19,5metrovy a 18,75metrovy bus. Ked uz len z Petrzalky jazdili 16,5 IK280 oproti ostatnym 18m busom, nekricali ste tu, ze Petrzalka predsa tiez potrebuje moderne vozy.
Reply on: TomJ #184449:
Co je na vlaky.net, to je aj oficialne. To ze uz ZSSK nema dostatok voznov a nododrzuje svoj plan radenia, je ina vec...
A veru v priebehu 2-3 rokov uplne vymiznu stare vozne z okolia BA (Os) a povacsine uz aj na R. Problem bude len, ked v tom super takte budu tie primestske R do NZ napr., nenormalne dlhe ( cca 9-13 voznov.)
Reply on: Petto #184454:
Jasne, vezmime ich prec z nosnej petrzalskej linky, to je skvely napad 😛
Reply on: Ámos #184448:
Aha, takze o nasadeni vozidiel rozhoduje kto kam kolko prispieva a nie to kde su potrebne? Dobre vediet.
Reply on: luky133 #184440:
Riešim to už s kompetentnými. Viac info ti napíšem do chatu FB.
Reply on: Marek1978 #184432:
a 83 zase nič ??? Z tej 95ky som urval Capacity okamžite, víkend prednostne.
Reply on: Marek1978 #184451:
A este dodam, ze paradoxne sa tym usetria nejake peniaze, ale zaroven sa tym zhorsuje poskytnuta sluzba obcanom a tymito krokmi sa neguje vsetko usilie pritiahnut viac ludi z IAD do MHD.
Reply on: Ámos #184450:
Tú stránku poznám a viem, že na osobákoch jazdia aj moderné súpravy, už som nimi aj viackrát išiel. Ale pri spomínanom rýchliku som nemal šťastie na nové vozne, hoci podľa radenia by tam mali byť.
Reply on: Ámos #184418:
Tak ako pise Mike, dnes sa prepustaju vodici doslova za prkotiny, kratia sa im premie a novych vodicov demotivuju. Lenze bohuzial vo vedeni je clovek, ktory je mozno dobry manazer pre vedenie skuromnej firmy, ale nie podniku dotovanym mestom s minimalnou kontrolou. Kebyze je to jeho firma, tak takto svojich podriadenych nevyhadzuje a nedemotivuje, ked by mal potom problem zohnat novych a tym padom by nezabezpecil sluzbu, ktoru ma vykonavat a tym by prichadzal o peniaze. Ale nie je to jeho firma.
Reply on: Joyki #184445:
Ak myslíš radenie na www.vlaky.net, tak na to by som sa moc nespoliehal. Dvakrát som išiel R 706 a oba razy bol radený z klasických vozňov a nie klimatizovaných, ako píšu tam. A aj na iných rýchlikoch som si to všimol.
Reply on: 810zssk #184443:
pretoze Petrzalka prinasa tomuto mestu 1/4 prijmov a ma najvacsie prepravne prudy? Napriklad..
Reply on: Mike #184431:
tak by len vznikol vacsi dlh, ktory by mesto ako 100% akcionar muselo uhradit.
Reply on: JeJe #184439:
ano zodpoveda ZSSK
prosim skus stranky railtrains.sk ; www.railpage.net ; vlaky.net , www.zssk.sk

Ano obcas sa tu riesia aj zeleznice, ale len ked sa chce niekto nieco spytat, vysvetlit etc. nie na staznosti. Uz to, ze sa tu ludia stazuju na DPB je scestne a nie to este na ZSSK, cargo ci ZSR.

A aby som ti odpovedal, so ZSR spokojny nie som. Infrastruktura by mala byt v uplne inom stave a modernizacia koridoru v uplne inom tempe a grafikon v uplne inom povedzeme, ze takte.
So ZSSK som kazdym rokom spokojnejsi. Nie je vsetko idealne, ale aspon sa to hybe dopredu. Ak si niekto mysli, ze rozvrat ako sme ho sledovali poslednych x rokov sa da zastavit a vyriesit v priebehu par mesiacov je na omyle. Akonahle vsak uz aj na osobakoch stretnes toto http://www.vagonweb.cz/fotogalerie/foto/201101/NIK-029-204.jpg toto http://www.vagonweb.cz/fotogalerie/foto/201003/951-IMGP7854.jpg ale aj toto http://www.vagonweb.cz/fotogalerie/foto/201202/IMG_3439.jpg tak je vidiet, ze veci sa zlepsuju.
Reply on: JeJe #184410:
Tak to nie je pravda, ze R do KE su radene starymi voznami. Su radene vacsinou IC-kove vozne, alebo modernizivane, a len ako posila stare... pozri si radenia pre tento grafikon.
Reply on: luky133 #184440:
Raz jedno, raz druhé.
Reply on: Marek1978 #184432:
To je tiez fajnove rozhodnutie, nechapem preco MBCC nedaju na 21 s tym ze namiesto nich by dostala Trnavka poradia na napr. 68, alebo 98. Aj by sa mohli usetrit nejake km (vyjazd na 21 by bol cca na rovnako a niektore poradia na 68/98 by mohli zacinat na TrMy/Falezianoch/OD Slimak).
Reply on: Mike #184424:
To sice nie, ale na Prievozskej su tie zapchy tiez slusne a to odbocenie tam nie je dlhe.. Cize akurat sa presunies do inej kolony + mas este dlhsiu trasu 🙂

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.