Dnes sme mohli mať o jeden Ikarus 435 menej. Pri VW autobusu nedal prednosť kamión a ak by nebol vodič pohotový tak Ikarus to napali v plnej rýchlosti (cca 80km/hod) rovno do toho kamiónu... Takže sa to skončilo len prudkým zabrzdenim (našťastie nikto nestal lebo aj sediaci sa mali problém udrzat na sedadlách) a strhnutim volantu do prava a tuším, že sme aj šli po tráve... Kamión si potom pekné odfrcal prec... ?
IK435_FAN
S tymi buspruhmi je to v Bratislave biedne, a to ide ruka v ruke aj s tym dodrziavanim intervalov. Proste akokolvek by sme chceli zahustit sucastny 6 minutovy interval o 1 ci 2 minuty, stale sa bude proste vytvaarat diera, vozidla sa budu zhlukovat aj tak, a neviem kde by este vzali dalsi 1 ci 2 vozy navyse na jeho dodrzanie...
Trasa od Mosta Apollo az po trhovisko je nedodrzatelna z pohladu intervalu, co takto uprava trasy? Od mosta Apollo by sa odbocilo doprava na Prievozsku, a z nej potom doľava cez Ruzovu dolinu na trhovisko. Navysili by sa vzkm, no verim ze by sa lepsie dodrzal interval /o to predsa ide ako sluzbu mesta obcanom/.
S tym intervalom v CP si to neviem celkom predstavit pri úrovni a flexibilite sucasneho dispecingu. Ak sa zmeni pristup dispecingu, stane sa flexibilnym na aktualne situacie a bude mat moznost operativne riesit problem /a budu ZV/, potom si to predstavit viem.
Pretoze to aby naraz prestavkovali napr 4 vodici s vozmi len preto, ze predtym sa podobiehali a jazdlili za sebou ako vlacik, sa mi zda plytvanie vozmi. Jednoducho, vodic ma narok na prestavku, nie je o com, tak poslem vodica vo vozovni zo zalohy s dispecerom na konecnu a to kolo s vozom sa riadne odjazdi. /viem, sci-fi, ale takto nejako si to predstavujem.../
Musi konecne niekto pochopit ze treba zacat vo vypravach ci sledovani vyprav rozmyslat, nie len sa krvopotne drzat nejakej smernice a neurobit nic flexibilne....