dnes na krizovatke fazulova-radlinskeho-majkova nejdu semafory. efekt? ako na kamennom. ziadne cakanie, ziadne zapchy, plynula doprava. Dalsia CSS na odstrel!
a v SRo informacia o rekonstrukcii tunelu. Vraj to cele stoji na UVO, kedze kotroluje sposob zadania verejneho obstaravania.
Zaujímala by ma jedna hypotetická situácia, ktorá sa mi včera stala.
Išiel som linkou X do mesta a kúpil som si SMS lístok, ktorého platnosť bola do 17:35.
V meste som vybavil, čo som chcel a šiel som naspäť tou istou. Pravidelný odchod linky bol 17:15, jazdná doba na požadovanú zastávku podľa CP 15 minút, čiže môj SMS lístok mal platiť ešte 5 minút po vystúpení. Linka X však na zastávku meškala a prišla 17:21, teda vystupoval som 17:36 a úsek medzi poslednými zastávkami som šiel na čierno.
Ako by sa zachoval v tejto situácii revízor? Vedel by v ktorom je spoji, v ktorom poradí a vedel, že spoj mal meškanie 6 minút, ktoré keby sa mi prirátalo do platnosti lístka, tak by som cestoval korektne. Dostal by som pokutu? Dalo by sa voči tomu odvolať?
Takze od pondelka, 15. 10. startuje vystavba prestupneho terminalu v Senci (predpokladam, ze aj v Pezinku.) Parkovanie bude zakazane. http://www.senec.sk/index.php?doc_id=1715
To oficiálne nebola cesta (komunikácia) ale nejaká účelová komunikácia ktorú nikto nemal v správe. Mesto dávalo do podmienky všetkým investorom nech ju prebudujú tušim do parametrov miestnej komunikácie 2 triedy, ale ako to už v tomto banánistane býva stavebný úrad je na mestskej časti a ten tú podmienku jaksi zabudol dať investorovi, resp. možno ju dal ale ten sa na to vykašlal a už ho nikto neskontroloval.
Ale Mr. Gardener zaviedol tade 139 a predsa pravidelná linka MHD nemôže premávať po ceste ktorá de iure neexistuje, takže nejako plusmínus k tomu dátumu sa z toho stala mestská komunikácia...
Ja si vždy pri takomto článku spomeniem ako istá starostka, ktorú volili najmä dôchodcovia oháňala kampaňou proti výstavbe... A pritom sa stavia pekne ďalej a dokonca teraz začal veľký stavebný boom na Gruntoch. Pritom tam nie je ani opravená cesta, spravené lepšie napojenie na zvyšok cestnej siete a nefunkčné VO. ?
ono skor keby mesto len nerozpradavalo pozemky a urobili prepojenie ako sa planovlao cez listie udolie, stare grunty a slavicie udolie ..
len to by tam uz nemohol byt samozrejme lidl, shell, a zmaerana MUK karloveska.. to iste s pozemkami na slavicom, kde uz neni ani mozny prejazd, co este nedavno bolo mozne ..
2 mike: to nebolo len o SNS, ale o celkovej zadubenosti magoriatu ..
Osobne som zvedavý koľko z nich budú nakupovať s dieselagregátom... Dúfam, že DPB si spočítal 2+2, že koľko ho stojí Tatrovka, nafta, ľudia a vypravenie jednej 15Tr na DD keďže stále neprejavil nikto pripojiť trať do zvyšku siete...
V "Nastúpte, prosím" raz jeden dedko z Olejkárskej povedal, že to bude klasický tbus vychádzajúci od autobusu z výzbrojou od Škodovky. Čiže jeden z dvojice Citelis alebo SOR. /Solaris nemá papiere u nás/
Nič také nikdy nebolo. Platilo a platí, že KOHÉZNE eurofondy v Bratislave nie je možné čerpať, pretože Bratislava má nadpriemerné HDP". Čo je na tom zložité na pochopenie?
Odhliadnuc od značky SOR, na druhej strane 5 dverový NP bus fakt dokáže krásne urýchliť nástup, samozrejme ak sa tí ľudia rozložia dobre po celej dĺžke. Ale taká poobedná špička Zochova smer Petržka/slávičie úd.) napr. tak do kĺb sorky akože 5 dveráku NP vie ten isty počet ľudí nastúpiť niekedy aj za polovičný čas oproti ik 435 akože vysokopodlažného 4 dveráku).
Pokiaľ viem to čo bolo na 25Tr problémové nebola otázka výzbroje (škoda) ale skôr kasne resp iných mechanických častí vozidla (citelis). Alebo možno ich vzájomnej (ne)spolupráce?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Ámos