Fíha, dva dni sa nepozriem na net a hneď je tu 40 nových príspevkov... Tak idem odpovedať pekne poporiadku:
- Info o príprave metra tu raz bude, len musíme dostatočne dlho otravovať správnych ľudí
- 7070 už síce mala byť pol mesiaca rozobraná a na ceste do Parsu, ale našťastie ešte jazdí (dúfam). Ale nie je to originál koženka, skôr by som nechal ako historičák č. 7053 (ex. 7021).
- SORy a Karosy... Už teraz by sa bez toho, aby sme nakupovali nové SORy, dali tie čo máme vypraviť v noci aspoň na nočáky 502, 505, 508, 509, 513, 514 a 517, ktoré chodia permanentne poloprázdne.
- SOR má už aj väčší autobus (ale nie mestský) C 10.5, ale kupovať pomaly začiatkom 21. storočia bus s manuálnou prevodovkou do mesta je podľa mňa blbosť. Btw. Rýchlosť SORu je celkom dobrá, keď je dobrý vodič.
- Jediná Karosa B 731 č. 3161 jazdí na linke 76.
- Spodné riadky na displejoch nie sú preto, lebo od septembra boli zrušené niektoré cieľové zastávky a pri tej príležitosti sa ich podarilo pokaziť... a všetky vozy dostali do pamäte nové zlé údaje.
- LEDky sú cool, na najnovších vozoch je nový typ, ktorý svieti aj cez deň pre zvýšenie kontrastu.
- Aj SORy sú také polo nízkodpolažáky. Linky 35, 41, 49, 51 a 58.
- Na zvyšné príspevky odpoviem až o 2 hodinky, lebo mi práve končí cviko v škole
- Info o príprave metra tu raz bude, len musíme dostatočne dlho otravovať správnych ľudí

- 7070 už síce mala byť pol mesiaca rozobraná a na ceste do Parsu, ale našťastie ešte jazdí (dúfam). Ale nie je to originál koženka, skôr by som nechal ako historičák č. 7053 (ex. 7021).
- SORy a Karosy... Už teraz by sa bez toho, aby sme nakupovali nové SORy, dali tie čo máme vypraviť v noci aspoň na nočáky 502, 505, 508, 509, 513, 514 a 517, ktoré chodia permanentne poloprázdne.
- SOR má už aj väčší autobus (ale nie mestský) C 10.5, ale kupovať pomaly začiatkom 21. storočia bus s manuálnou prevodovkou do mesta je podľa mňa blbosť. Btw. Rýchlosť SORu je celkom dobrá, keď je dobrý vodič.
- Jediná Karosa B 731 č. 3161 jazdí na linke 76.
- Spodné riadky na displejoch nie sú preto, lebo od septembra boli zrušené niektoré cieľové zastávky a pri tej príležitosti sa ich podarilo pokaziť... a všetky vozy dostali do pamäte nové zlé údaje.
- LEDky sú cool, na najnovších vozoch je nový typ, ktorý svieti aj cez deň pre zvýšenie kontrastu.
- Aj SORy sú také polo nízkodpolažáky. Linky 35, 41, 49, 51 a 58.
- Na zvyšné príspevky odpoviem až o 2 hodinky, lebo mi práve končí cviko v škole

sufus
Ale jinak mi to stejně příjde takové nějaké divné. On ten sběrač je stejně vepředu vozu, takže ušpiní minimálně zadní část druhého vozu, a pak je sice jedn vůz čistý, ale druhý je zase (alespoň částečně)špinavý, a celek nepůsobí esteticky. To už je lepší když jsou oba vozy rovnoměrně zašpiněny. Znáte to, když se špína rovnoměrně rozetře, nikdo si ji ani nevšimne.
Papyr: Do tohohle moc nevidím, ale myslím, že o nějakém doplácení rozdílu nemůže být řeč. Možná jsou vyšší dotace na nízkopodlažní busy, ale počítám, že ten cenový rozdíl jen tak nepokryjou.
Cena normální karosy je asi 6,5 mil.Kč a cena Citibusu je asi 9 mil.Kč - informace jsou z druhé ruky, ale můžu je zkontrolovat, neb v pražských autobusech bývá cedulka typu : "Tento autobus zakoupil DP hl.m.Prahy v roce RRRR za x xxx 000,-Kč"