Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: janstar #182743:
zastavovanie od obrubníka závisí aj od autobusu (napr. TEDOM bazmeg sa nakláňa až derie cestu) a od zastávky v akom je stave... ak vodič nechce rozbiť autobus (o roh zastávky, semafor či značku v ceste, o dieru v zastávke a pod.), musí zastaviť ďalej od jej kraja... skús sa na to pozrieť niekedy takto a nie iba plodiť výblevy...
Reply on: janstar #182745:
Hlavne u krátkych SOR vozoch je v chladení ventil, ktorý pri prehriati motora pustí vodu do radiátorov nezávisle od vôle vodiča. Či to je aj u kĺbakoch neviem, ale je to jeden výrobca tak asi áno. Aj ja som si vypočul kopu poznámok o mojom rozume, keď kúrim v lete a v zime je tam zima. Zrada je v zime v tom, že termostat sa nastavuje vo vozidle a cestúci sa s nim radi hrajú. Takže nie vždy je na vine vodič.
Reply on: S499.1023 #182746:
Čo to má spoločné s Ficom?!
Reply on: TeBeCe #182742:
Sficieva sa. Treba počkať na nového, päťkrát drahšieho poskytovateła pripojenia a routerov, vhodne politicky orientovaného.
Reply on: Ehm #182729:
To sú motory chladené kvapalinou a nie vzduchom ,ale koho to zaujíma,ked radiator na podlahe je taký horúci že až noha z toho páli a vonku je vyše tridsať.
čo sa týka tých malých autobusov SOR ,tak nech tam nezavádzajú ľudí s tabulkou o počte miest na státie,je tam napísané 60 miest na státie no vskutočnosti sa tam vojde asi polovica,ak sa ich tam vojde aspoň päťdesiat tak možno len školopovinné deti lebo to ani nieje autobus pre dospelých.
Veľa vodičov autobusov zastavuje na nástupišti pol metra až meter od obrubníka,ľudia potom musia dávať dlhý krok alebo musia zostúpiť do vozovky a odtiaľ dvíhať nohu na schod autobusu,to im na dopravnom podniku nemôžu dať nejaké školenie,ved taký profi vodič musí zastaviť na centimeter pri obrubníku ale stačilo by aspoň dvadsať centimetrov,niekedy sa nedá zastaviť tak blízko kvôli prekážke ale kopu vodičov tak zastavuje na každej zastavke.
Reply on: Ámos #182739:
a predhrev je ako čo ❓
Reply on: VLK #182732:
hm a co bufik?
Reply on: Ehm #182731:
a pritom urcite nikto tym vozom od vyroby nevycistil mriezku chladica
Reply on: Mikimaus #182733:
Hlasice a tabule maju samostatne databazy. DPB je dlhodobo neschopny zabezpecit aby to bolo aktualizovane vcas a jednotne...
Reply on: Mikimaus #182733:
To isté zástavka Nemecký kultúrny dom / predtým Vinárske závody /

Pred časom na označníkoch napísané Nemecký kultúrny dom - v autobuse hlási aj píše Vinárske závody
Teraz pridali upgrade, na označníkoch Nemecký kultúrny dom - v autobuse hlási nemecký kultúrny dom ale píše stále Vinárske závody
Reply on: Mikimaus #182733:
Som zvedavý kedy to potrubie opäť praskne ?
V elinach uz hlasi teta Most SNP , no BUSE ukazuje Novy most...co robia na IT?
Hosi si nejak svihli a pri PKO je uz cesta prejazdna ?
Konecne uz aj zaasfaltovali na NBK po X rokoch ten pesi prejazd, co ho po oprave len pri kolajach zasypali bordelom ?
Reply on: Ehm #182729:
zdá sa, že odpovedáš na niečo, čomu vôbec nerozumieš už len tým, že tvrdíš "kurenie = zvysovanie spotreby"... u autobusov sa na vykurovanie využíva odpadové teplo motora, takže o zvyšovaní spotreby nemôže byť ani reči... (jediný rozdiel je predhrev motora)... a áno, ak sa voz v lete prehrieva, na jeho ochladenie sa využíva aj systém kúrenia vo vozidle, takéto vozidlo by sa však v premávke nemalo objavovať...
Reply on: Hug0 #182730:
ano zase je pravda ze niekedy to tak musia urobit...
Reply on: Ehm #182729:
Ono aj ja už som zažil kopu IK 415/435 ktoré v týchto teplotách mali zapnuté kúrenie. A nebola to nejaká cirkulácia horúceho vzduchu. Jednoducho tým chcel znížiť teplotu motora.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.