Vyradené boli kinderká,ktoré sa z NB18 nedá ani porovnať ? + mali pomerne vážne nehody. Opotrebenie rámu B(N) 9.5 malého midi BUSu a NB18,ktoré majú takmer identické použité materiály bude holt trochu iné.Kinderko je malé a tie plasty aj niečo vydržia pri jeho konštrukcii,ale NB18 sa potom prečo lámal rám?Málo výstuže a slabé plasty&kovy,nápravy, pretože si v Libchavách mysleli,že to stačí ? Opakujem sa je to len pokus o lacný kĺbový autobus,ktorý u nás neprežije ani 8 rokov ?
Treba mysliet na to, ze ak sa splnia predpoklady povedie elektricka do Petrzalky co znamena, ze busy na 95 nebudu potrebne, podla mna sa okliesti aj 94 ak sa uplne nezrusi a nezhustia miesto nej 93.
Dalsi predpoklad je rozvoj trolejbusovej dopravy, cize na niektorych miestach doterajsie autobusove linky nahradia trolejbusove. Cize s tohto hladiska vidim nakup klbovych autobusov az ako tretorady ciel.
Ano, praskali a SORka ako reakciu zadarmo opravovala tuto zavadu. Jedine, co berem ako vytku, je zly interier, ktory mohol byt lepsie urobeny. Ale inak je to standartny autobus, ktory splna kriteria EU
A najstarsia SORka, ktora este jazdi, bola vyrobena v 1999 a stale funguje bez problemov (na 13 rocny autobus samozrejme). A ak uz chces Capacity resp. Mercedes, tak radsej skor Citara, ktore su lacnejsie a je to to iste. Ale samozrejme teraz sa mesto bude skor venovat elektrickam a trolejbusom, ako autobusom, kedze na 5-8 rokov sme vybaveni v tomto smere.
Neviem ako ty, ale mne tedom pride dost svizny do kopca. A zaujimave, ze na to, ako nadavas na SORky, tak zo vsetkych bolo zatial vyradenych iba par (resp 2) kusov ratajuc aj tie stare SORky. A to na to, ze to je podla teba shit, pre bratislavske cesty a nasu (ne)udrzbu slusny vykon
pokial mam dobre informacie, tak trat od filialky dalej tunelom do petrzalky nebude. Cize nam postavia iba filialku, ktory nema moc velky vyznam (podla mojho nazoru to budu skor vyhodene peniaze)
Myslel som slovensku cast TEN-T, zle som sa vyjadril Ak sa chceme na tieto koridory napojit tak osobne som s Rakusakmi a preferujem napojenie cez Marchegg.
Na základe čoho si dospel k názoru, že koridory TEN-T sú kravina? Pokiaľ viem medzinárodná železničná doprava nie je tvoje extra hobby, tak preto sa pýtam.
Povedz mi nejaké dôvody prečo je to kravina:Ja tam skôr vidím pozitíva ako negatíva ? Jediná blbosť celého projektu vrámci Bratislavy je ten tunel cez Dunaj
Aká sotovina? - To, že SORom praskali rámy som si nevymyslel. Práveže x iných ľudí tu stále píše ako sú všetky autobusy na velké H. Ja som osobne vdačný aj za tie NB18.
S tým Solarisom to som to akosi pozabudol, beriem. Ale zase vyhľadom k počtu odobraných vozidiel aj v Nemecku si nemyslím, že ide o nekvalitnú značku. Okrem toho viac diskutujúcich je tu práve za Solaris.
A Tie Capacity sú možno predražené ale verím tomu, že vydržia aj raz toľko ako SOR.
Len,aby nám TEN-T nevyfúkli nakoniec Rakúšania ? Ja neviem čo Jano rieši nejaké zrušenie tendra na stavbu Filiálky ? Koniec koncov ten má prsty v Doprastave a v pár menovaných tabuľkových firmách tak neviem čo chce rušiť...Ja by nim tak sa nabalím tak,že mi tie prachy budú trčať až zo Schweizu ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
roman2