Zaujimave... ? len drobná otázka: to sa nemohlo mesto / organizátori dohodnúť s policajtami a spraviť v nedeľu obojsmernú premávku v medzi Rivierou a Novým Mostom, respektíve Nám. Štúra aspoň pre MHD? alebo iná otázka, kde okrem blízkosti Nového mosta budú teoreticky bežci križovať električkovú trať?
"DÚBRAVKA – Pri kríži, Saratovská, M. Sch. Trnavského, Karloveská, Karlova Ves – Molecova. Od zastávky Molecova sa otočí do protismeru a cez Karloveskú, Lamačskú, Brniansku, Pražskú, Štefánikovu sa bez zastavenia vráti až na Hodžovo nám. a následne na KAMENNÉ NÁM. kde je umožnený prestup na električky na spoločnej zastávke."
MatejBA Všeobecná diskusia - #179809 2.4.2012 15:40
Reakcia na #179807 od MatejBA:
Ked uz tak, tak urobit Molecka - Karlovka - Harmincova - Patronka - Sokolska - Suche Myto - SNP
Pozerám, že to vôbec nevyzerá ťažko... To by dokázal spraviť akýkoľvek študent, ktorý sa trošku zaoberá obdobnými vecami.... Len v podaní DPB by našiel nejakého známeho a dal mu za to 5000,- € ?
Veď aj teraz platí zákaz prejazdu vozidiel nad 20/21t (okrem MHD) na mostoch cez Malý Dunaj pri Ružinovskom cintoríne a Slovnaftskej. Takže zo smeru Rovinka a Most pri Bratislave žiadne kamióny nad 20/21t. (čo sú všetky) sa do mesta nedostanú teda ? podľa dopravného značenia!! Realita je ale iná ☠ Pár dní dozadu som videl kamión ako sa otáčal cez odbočku na Čierny les aby dodržal zákaz, no ale toto som videl len raz. A perlička na záver na tému dodržiavania tohto zákazu mám peknú (polročnú) korešpondenciu s KDI a OOPZ Ružinov. Polícia si svoju kontrolnú úlohu plní dostatočne -odpoveď z KDI ☠
Mám pocit, že hej. A inak tým dňom začalo peklo pre obyvateľov Jelenej a pod.
inak mám otázku - Kadiaľ chodila TIR doprava pred vybudovaním mostov Lafranconi a Prístavného mostu?
Viem, že keď nebola dobudovaná D1ka (vtedy D61), tak TIR chodili po Rožňavskej, Bajkalskej, cez Prístanvý most, Einsteinovu,Lafranconi, Mlynskú Dolinu, Patrónku a von na Brno.
Ale keď jeden z týchto mostov nebol, museli TIR chodiť zákonite cez mesto. Kadiaľ? Po Pražskej, alebo po nábreží?
aj samotna Malinovskeho bola zaujimava v 50-60-tych rokoch. Zastavka v smere na stanicu bola este pred krizovatkou a navyse z dnesneho pohladu uprostred vozovky, pretoze trolejbusy (a asi vsetko) jazdilo len v 2 pruhoch (dnesne pruhy smer Trnavske myto), hoci bola siroka ako dnes. Zmena nastala asi az po rozsireni hornej casti v smere k stanici.
Konkrétne úprava Račka nastala k júlu 1999. Vtedy bolo okrem ľavého odbočenia zo Šancovej v smere od Trnavského mýta do Mýtnej zrušené napr. aj ľavé odbočenie zo šancovej (od SAV) doľava na Račiansku (realizované cez kúsok Legionárskej, do júla 1997 tak chodila aj 105), alebo aj ľavé odbočenie z Račianskej priamo do Šancovej. A neviem či pôvodne nebolo možné aj ľavé odbočenie z Radlinského doľava na Šancovú?
Radi (RWK22)