Reply on: J #17802:
to ze ty chodis v 94ke tak ze si sadnes neznamena ze sa tam ten klbak nevyuzije... Nie raz som siel popoludni danou linkou tak ze som bol rad ze som sa zmestil... Ten autobus takto vykona mozno jedno kolo, ale radsej poskytnem mimo tohto casu vyssi komfort pre cestujucich ako ich rvat do 15m potvory...a co sa tyka ik435, je v nich len 7 miest na ktore si mozem sadnut bez toho aby som si otlacil kolena...
Papyr
- ekonomicku vykonnost celeho Slovenska s priemerom EU, alebo
- ekonomicku vykonnost Bratislavy s inym europskym polmilionovym mestom (najlepsie s hlavnym, ak take este niekde v EU existuje.)
Linka 21 je nestastna. To by chcelo bud expresny autobus ako vyrazny doplnok k tomu, co je teraz (vlastne navrat k niekdajsim casom, kedy do DNV jazdil i expres), alebo velmi vyrazne zhustenie intervalu za predpokladu nasadenia klbovych vozidiel, alebo priamo kolajovu dopravu.