Reply on: J #17780:
Este si musim rypnut - zo zastavky pri mojom dome (Presov, Sidlisko III) odchadza v spicke pracovneho dna pocas skolskeho roka 26 spojov za hodinu, z toho cca 22 klbovych. Interval si spocitaj sam.
Krcmy funguju, ludia utracaju, na nocnych spojoch jazdia klbove trolejbusy, v ktorych pokracuje druzna debata a rozvijanie znamosti nadviazanych este v nocnych podnikoch... a kazdy je spokojny.
Na autobusy budeme chodiť ako na železnicu do Čierneho Balogu. Možno aj na to prvé bratislavské Citaro 
Bodaj by sa podarili všetky tri.

Samozrejme, ze by som bol rad, keby sme kupili vela trolin. Ta nizkopodlaznost ale zas neni taka dolezita. Dolezitejsie je, aby si odviezol ludi.
A či je Citaro ako drátolez, neviem ale asi nie. No keď je ako bus, tak nie je problém zachvílu spraviť z neho trolík. Viď Solaris, či Citybus. Stačí len chcieť. a musí byť dopyt na trhu. Keď nám Škodovka skrachuje, tak bude aj prázdnejší trh v postsocialistických krajinách, možno sa im to aj vyplatí. Uvidíme čo donesie Budúcnosť. Možno aj VW bus, či BMW alebo rollsroys 
Igorko
I.