Asi ziadnu zlavu nedostanes. Jedine ze by si mal do 19 rokov - vtedy sa ti pri frekventovanom cestovani busmi v jednom regione oplati Sommerticket Plus - zahrna standardny Sommerticket a k nemu aj autobusy vo vybranom IDS.
Ktorí prichádzajú vlakom alebo autobusom, využívajú teraz lístky, amximálne prvopásmový PCL, kedže stanice a zastávky sú už v prvom pásme. 25 € za PCL, trošku dosť. ešte pricestovať do BA. Plus ejedno euro. No nesrandujte... Zvýšenie o 40 %, nie o jedno jediné euro.
Dobre, nebude kolaps, nebude nič. Ani jeden jediný cestujúci sa nebude sťažovať, že cestovanie je drahé, či už prímestské alebo mestské. Kombinovane ani nehovorím... Pre Bratislavčanom je to jednoduchšie, vybavia si kartu, a cestujú kludne, lacnejšie, ako iní. Denne dochádzajúci zase si priplatí, ako vždy. ? Slovak Lines, ZSSK, DPB ?
Protože vlak je pohodlnější než autobus. To je snad vidět na první pohled. Po autobuse se mooc procházet nemůžu a místa na nohy tam taky moc není. Víc se kolébá a větší procento lidí tam trpí "mořskou nemocí". Všude jinde je vlak dražší než autobus.
no ver, že ani tí čo cestujú iba do prvého pásma nebudú vôbec nadšení! Poznám x-ľudí čo cestujú iba v prvom pásme a do druhého chodia tak málo, že sa im neoplatí dávať o 11€ viac na 1+2 pásmový PCL. Určite to ľudí naserie, keď zistia, že si musia kupovať PCL na celú BA a hoc cestujú iba v prvom pásme, budú dávať za PCL toľko čo niekto kto sa vezie napr. z DNV do Ružinova alebo z Dúbravky do Rače, čo je myslím si, že veľký rozdiel ak niekto cestuje do 30min (väčšinu ciest v rámci 1. pásma sa dá zvládnuť za tento čas) a ak niekto cestuje cez 45min a aj prejdená vzdialenosť je podstatne iná.
Aké autá tí z Galanty, či Šale majú? Chodia s nimi do Kauflandu na nákup, ale do Bratislavy chodia vlakom? Tak keď nemajú na cestu do Bratislavy autom, tak na ňu nebudú mať ani potom, čo sa mierne zvýši cestovné na železnici. Kvôli nejakému euru teraz snáď hrozí apokalypsa? Nesranduj.
Áno, je to trend a trendom to aj zostane. Ten, kto na to má, jednoducho vlakom, ani autobusom, ani žiadnym integrovaným systémom cestovať nebude. Ani pred zdražením, ani po ňom.
Je tam až 45%-ná zlava za mesačný, ale vzhladom na to, že sa zavádza kilometrový systém, to bude už dosť vela tým, čo dochádzajú z takej vzdialenosti. Ja nehovorím, aby nezvyšovali cestovné, ale 5 centov za každý kilometer, to je trošku veľa...
Určite časť ludí prejde do áut z vlakov, plus k tomu, že MHD sa zvýši, a to enormne (ešte stále neviem, ako je to možné, že skoro celé Slovensko dopláca na to, čo v tej firme urobili, len BA-karťáci nie) a to je skôr isté ako neisté, že miera IAD-istov sa tak zvýši a výpadovky to už neznesia.
Nepoužívajú denne dochádzajúci náhodou traťové predplatné lístky? Lebo u tých je cena niekde úplne inde (žiadna Regiozľava tam nič nezaváži) a vôbec nezáleží na druhu vlaku. ?
A štyria ľudia v aute je len sen niektorých diskutujúcich. Keby to tak bolo, tak takýchto dochádzajúcich by bolo asi 1%.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Joyki