Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Niečo na zasmiatie (Klausov výrok:) "Keby som bol ja na miestne vlády alebo pražského primátora, snažil by som sa v celej republike prenajať súkromné autobusy, nahradil tých štrajkujúcich a povedal im dovidenia, ak neprídu,..."
Reply on: Joyki #167864:
ja už ti ani neviem čo v tomto meste robiť, ma napadá už zo zúfalstva iba jedno riešenie : komplet všetko asanovať a nechať to tu tak developerom, nech si to všetko zbúrajú, postavajú a udržiavajú na vlastné náklady a sranda ich prejde, keď sa bude cestovať priemernou rýchlosťou 10-15km/h v špičke ? budú sami mať bobky aby sa MHD rozvíjala a cesty sa vyprázdnili, aj by sme rázom mali viac poschodových parkovísk, terminály P+R a takú dopravu, že by aj Viedeň závidela, keby sa chumaji z J&T nedoplatili za cesty vrtuľníkom z Tower 115 ?
Dnes som išiel s 96 a videl som pod prístavným mostom (zo strany mesta) 2 staršie malé asi 3 dverové CNG - Irisbusy , alebo Renaulty neviem presne, ale niečo také to bolo . Sú biele a majú niečo modrého po bokoch.
Tak DPB môže kúpiť ?
Samo pls, zruš ten dĺžeň na "príhraničia", štípu z toho oči. ?
Samo pls, zruš ten dĺžeň na "príhraniča", štípu z toho oči. ?
Reply on: boxcar #167869:
Diky, to som nikdy nevedel ze na vagonwebe su tak stare radenia.. Diky moc 🙂
Reply on: Joyki #167868:
Tak jednak vobec nie je jasne ci budu jazdit v takych intervaloch a dalsia vec je ci to vobec bude Filialka stihat. Samozrejme je aj moznost poslat niektore vlaky na hlavnu stanicu a niektore na Filialku, ale to nie je ani nahodou user friendly.

No a samozrejme prestupy..
Reply on: 810zssk #167867:
..už si sice dostal odpoved, ale najdeš ju aj tu: http://www.vagonweb.cz/razeni/razeni.php?zeme=CSD&kategorie=Os&rok=1986 vlaky 2591 a vyššie
Reply on: 810zssk #167867:
Prečo je zhoršovanie to, že primestské vlaky sa presmerujú? Ak budú premávať v takých intervaloch, tak to bude nemožné poslať na Hl.st., riešením môžno Os z GA s pokračovaním smer MA, ale to tak nebude. Čo iné ostáva nám, ked dodrbali súčasný systém, že milion suprav bude premávať zvlásť tam aj späť.
Reply on: Joyki #167866:
Nemozeme zlepsit tak zhorsime?
Reply on: 810zssk #167865:
Zostanme byť realistický, Hlavnú stanicu nebudú rozširovať, lebo niet rozumu... nič iné nezostáva, len odkloniť na Trnavské mýto.
Reply on: Joyki #167864:
Ano, ma to napr. Vieden, ktora to ide rusit. A co tak pouzit rozum a za peniaze na Filialku rozsirit kapacitu hlavnej stanice (napr. podzemne nastupistia)
Reply on: no.ev.di. #167863:
Ak integrovaná doprava bude existovať, tak tie prímestské vlaky budú chodiť výrazne častejšie, ako teraz. Hlavná stanica je už aj v týchto dňoch kapacitne pretažená, jednoducho by sa to nedalo vyriešiť. Už aj teraz niekedy vlaky nevedia prijímať, lebo nie je volné miesto.
Teda odkloniť prímestské vlaky treba, ak budú chodiť častejšie. Lepšie miesto neexistuje, ako Trnavské mýto. A prestup na dialkové vlaky bude možné vystúpiť na Vinohradoch (Predmestí) smer KE, bud MHD na Hl.st. ? alebo ísť priamo nejakým R na hl.st. z TT, SA, GA. trošku sa to rozbije, ale na mýte je dobrý interval na Hl.st., + jednotná tarifa. Bratislava nebude prvým mestom v EU, kde bude fungovať aj prímestská konečná a aj tzv. Hlavná pre IC, EC.
Reply on: ufo #167858:
inak, ak má Filiálka, resp. ťahanie vlakov na Filiálku rozbiť prestupnosť medzi vlakmi, tak načo sa o nej ešte vôbec baví dakto ako o dobrom riešení? Nebolo by radšej lepšie namiesto Filiálky vraziť peniaze do nového Predstaničného námestia a úsek Predmestie - Filiálka asi aj nadobro pochovať, aj keď na Predstaničné nám. tým pádom dostaneme očividne veľké kulové potom a bude to záležať iba na ochote developera to financovať, s nejakou spoluúčasťou mesta? Keď sa má riešiť doprava z okolia BA do BA a poobede opačne, tak nestačilo by keby časť vlakov zo smerov TT a GA šla na Hl.st. a niečo na Nové Mesto pre tých, čo cestujú do východných častí mesta? Padli by tak aspoň tie nekonečné debiliny okolo všelijakých hybridov električky v Petržalke a bol by svätý pokoj a nikto by už nešpekuloval o tram-train. Navyše čo som videl nejaký nápad "génia" s tram-trainom od Šafka v trase L13, tak to je fakt "skvost" ?. Mám pocit, že jak sa čas posúva vpred tak úmerne tomu pribúda aj množstvo čím ďalej tým blbších riešení, namiesto toho aby sa iba vybudovali nové vlakové zastávky v BA, spravila sa dôstojne Hlavná stanica a električka cez Starý most do Petržalky.
1201 bez Cvr v žlto bielo zelenej kombinácii
Reply on: ufo #167858:
Takže infraštruktúrne najmodernejšia trať v SR dosahuje rovnakú priepustnosť, ako polorozpadnutá babobloková trať Praha-Smíchov - Beroun ? .
Hlavne že sa niekto napakoval na ETCS I. ?
Reply on: Martin Fundárek #167853:
15 malo byt len v spicke nie? mimo spicky to ma byt 30 min.
Reply on: ufo #167852:
Fantasticke, dik 🙂
Reply on: Martin Fundárek #167853:
15min takt Os medzi PK a BA je možný, ale len pri prísnom dodržaní:
1) všetky diaľkové vlaky vedené striknte v rovnobežných trasách po 30, 60, 90 alebo 120 min,
2) všetky idú rýchlosťou 120 km/h a zastavujú na Vinhradoch.
T.j. max. 2 diaľkové vlaky do hodiny (výhľadovo ich môže byť viac) a znížená rýchlosť IC na 120 km/h. Ďalšia možnosť je viezť osobáky v pásme (trnavské od PK po Vinohrady nezastavia nikdy a pezinské budú stáť všade)
Otázne je, že keď sa to takto nerieši dnes (nič tomu nebráni), či sa to bude riešiť po výstavbe Filiálky...
Reply on: S499.1023 #167856:
V podstate môže, ale za podmienok takých, že by produkoval napr. spomínaný nede¾ný sv BA-KE alikvotnú stratu kvôli rozpoèítaniu odpisov, réžií atï., a nebral by sa oh¾ad na to, že marginálne náklady jazdou tohoto vlaku sú nulové, lebo ten vlak ide ako obratový kvôli návozu súpravy na ïa¾šie IC.
Ako podnikate¾ by si teda išiel do toho, keby si nemohol pokryť ani náklady a ešte by si si zhoršil celkovú bilanciu kvôli tomu, že ti mdpt ešte zníži dotáciu zvvz za technologické jazdy?

Je to stále len politikou MDPT, ktoré ti všetko zaplatí, èo máš v zmluve, ale akonáhle chceš využiť nieèo, èo aj tak ide a mohol by si mať z toho aj keï mizernú tržbu, tak ti tam odráta z dotácie všetko, ako keby ten vlak išiel len z roztopašnosti ZSSK. Snáï chápeš, èo chcem povedať.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.