Hlavná stanica je síce kapacitne na hrane, ale tie dve koľaje s jedným perónom na Filiálke tomu veľmi nepomôžu. A o tej jednotnej tarife sa kecá už desať rokov.
ako v ktorom smere... inak asi nebol úplne pri zmysloch keď vrúcne vítal v ČR človeka čo odľahčil štátnu kasu o 10,4 miliardy Kč spolu s pánom Železným ?
To áno, ja teraz nehodnotím význam štrajku, mne len prišlo úsmevné to, že keby naozaj štrajkovali v Prahe, tak to kvantum autobusov/elek./troj./metra asi autobusmi súkromných prepravcov nenahradia, nebodaj osobné vlaky...
Strasne dobre ? Prakticky samozrejme asi nerealne, ale podstata vystihnuta a ciastocne by aspon nieco mozno islo nahradit prave takto (kde je RegioJet?).
debílek senilný si neuvedomil, že prenajaté autobusy skrz firmu nejakého známeho by štát vyšli ešte drahšie, ako keby pristúpili na podmienky štrajkujúcich a zvýšili im platy. Všetko súkromné, prenajať, sprivatizovať a štát na tom vyserie skrz firmy blízkych politikom o 50% viac ?
Niečo na zasmiatie (Klausov výrok:) "Keby som bol ja na miestne vlády alebo pražského primátora, snažil by som sa v celej republike prenajať súkromné autobusy, nahradil tých štrajkujúcich a povedal im dovidenia, ak neprídu,..."
ja už ti ani neviem čo v tomto meste robiť, ma napadá už zo zúfalstva iba jedno riešenie : komplet všetko asanovať a nechať to tu tak developerom, nech si to všetko zbúrajú, postavajú a udržiavajú na vlastné náklady a sranda ich prejde, keď sa bude cestovať priemernou rýchlosťou 10-15km/h v špičke ? budú sami mať bobky aby sa MHD rozvíjala a cesty sa vyprázdnili, aj by sme rázom mali viac poschodových parkovísk, terminály P+R a takú dopravu, že by aj Viedeň závidela, keby sa chumaji z J&T nedoplatili za cesty vrtuľníkom z Tower 115 ?
Dnes som išiel s 96 a videl som pod prístavným mostom (zo strany mesta) 2 staršie malé asi 3 dverové CNG - Irisbusy , alebo Renaulty neviem presne, ale niečo také to bolo . Sú biele a majú niečo modrého po bokoch.
Tak DPB môže kúpiť ?
Tak jednak vobec nie je jasne ci budu jazdit v takych intervaloch a dalsia vec je ci to vobec bude Filialka stihat. Samozrejme je aj moznost poslat niektore vlaky na hlavnu stanicu a niektore na Filialku, ale to nie je ani nahodou user friendly.
Prečo je zhoršovanie to, že primestské vlaky sa presmerujú? Ak budú premávať v takých intervaloch, tak to bude nemožné poslať na Hl.st., riešením môžno Os z GA s pokračovaním smer MA, ale to tak nebude. Čo iné ostáva nám, ked dodrbali súčasný systém, že milion suprav bude premávať zvlásť tam aj späť.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
derik