stale neviem ako to myslis , vzkm nenarastu tym, ze sa zvysi/znizi chronometraz, vzkm zvysis/znizis tak ze pridas/zrusis niektore odchody na danej linke.
Sucasny stav
prekladovy interval 93/94 v sedle 6 minut
na Vazku chodi minimum ludi
12 minut s 93 na HS to je katastrofa
hodinova frekvencia : 10 spojov v useku Smolenicka - Zochova
navrhovany
iba 93 v sedle 7-8 ( z toho kazdy druhy spoj iba po Holicsku)
cize usetris daco zriedenim prekladoveho intervalu + nemusi ist kazdych 7,5 min. 93ka na Vysehradsku
hodinova frekvencia 8 spojov - cize realne fakt daco usetrim
a nemuselo by sa uberat na tej 34 a 44
nuž voľba primátora z "opačného politického pólu" očividne neznamená nič, nakoľko si hlupáci v tomto mesta zas zvolili prevažne stredopravé MsZ, takže máme tu bordel na pokračovanie. Ďurkovský sa nám beztrestne smeje z parlamentu pri lúštení krížoviek a jeho zberba tu pokračuje ďalej v devastácií mesta. ?
V tomto prípade konečné slovo magistrátu vyzerá takto:
Záznam z rokovania komisie dopravy a informačných systémov pri MsZ zo dňa 13.4.2011:
Bod 6: Zefektívnenie MHD v Bratislave - opatrenia na zníženie prevádzkových nákladov MHD
Spoločné uznesenie k bodom 6 až 9:
"Komisia ... nebude rokovať o materiáloch Dopravného podniku Bratislava, a.s., pokiaľ nebude zvolená nová dozorná rada v súlade s uznesením MsZ."
(http://www.bratislava.sk/vismo/zobraz_dok.asp?id_org=700000&id_ktg=11006398&p1=11033113)
Takto vyzerá stanovisko mesta k návrhom na redukcie... Politikárčiť sa bude, aj keď mesto padne na hubu...
Je to smutné,ale tak to tu žiaľ funguje. Sedláci z východu s trvalým pobytom v Hornej Dolnej Malíkovej sú prednejší ako prihlásení obyvatelia Bratislavy bývajúci na Jaskovom rade alebo v okolí Slavína ? Je mi z toho na vracanie ?
Tak ma napadlo, že po novom L35 bude jazdiť iba jeden minibus a že žiadna minibusová linka nebude premávať mimo špičky ? ale L89 a 139 ostávajú aj s víkendovou premávkou. Som názoru, že ak môže ostať L139 bez zmeny, tak L44 jednoznačne detto. Na Staré grunty si nemôžu od L31/39 ľudia vyšlapať pešo, ale na Bárdošovu, Júlovú, Na Revíne a okolo už môžu šlapať do kopca jak hovädá?! ?
V Petržalke sa poponáhľali s vyraďovaním IK 435, resp. zrejme išli o nejaký pokyn "zhora". Asi sa stále predpokladá, žedojde aj tých posledných 20 kĺb sorov, alebo si chcú zabezpečiť, aby došlo...
Ale iné kolóny ešte majú rezervy kĺbakov: na prvej stojí prenajatých 11 mercedesov, cez deň sú vonku 2, max. 3. Na druhej DP majú dlhodobo odstavených 5pojazdných CNG kĺbakov a pridali sak nim vraj ešte ďalšie dva, nehovoriac o tom akú prevádzkvú rezervu z vypravovaných vozidiel majú v špičke...
Takže riešením by bolo preradiť ďalšie ik 435 do Petržalky...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Marek1978