A hlavne posilnis spoje na hlavnu stejšn.
Mna by zaujimalo, ci je tolko vyuzivana 94ka (hlavne v sedle) ako prestup na eliny na ruzinovsku,raciansku a vajnorsku radialu.
Nezabite ma co teraz napisem,ale podla mna by sa aj elek.linka č.4 mohla zmenit na spickovu linku. No neviem ako to funguje v ratani vzkm pri elektrickach resp. ci sa celkove vzkm DPB rozdeluju na eliny, tbus a abus linky.
Viacmenej to uz na ZP aj tak plati, kedze 2 hodiny pocas sedla tam nepremava L4 a v sedle tiez L4 nežne velke uspechy v Karlovke. Urcite by som si prial viac, keby mala L12 vecer ( po 21:00 ) atraktivnejsi interval (kazdych 10 minut) na ukor zredukovanej L4
stale neviem ako to myslis , vzkm nenarastu tym, ze sa zvysi/znizi chronometraz, vzkm zvysis/znizis tak ze pridas/zrusis niektore odchody na danej linke.
Sucasny stav
prekladovy interval 93/94 v sedle 6 minut
na Vazku chodi minimum ludi
12 minut s 93 na HS to je katastrofa
hodinova frekvencia : 10 spojov v useku Smolenicka - Zochova
navrhovany
iba 93 v sedle 7-8 ( z toho kazdy druhy spoj iba po Holicsku)
cize usetris daco zriedenim prekladoveho intervalu + nemusi ist kazdych 7,5 min. 93ka na Vysehradsku
hodinova frekvencia 8 spojov - cize realne fakt daco usetrim
a nemuselo by sa uberat na tej 34 a 44
nuž voľba primátora z "opačného politického pólu" očividne neznamená nič, nakoľko si hlupáci v tomto mesta zas zvolili prevažne stredopravé MsZ, takže máme tu bordel na pokračovanie. Ďurkovský sa nám beztrestne smeje z parlamentu pri lúštení krížoviek a jeho zberba tu pokračuje ďalej v devastácií mesta. ?
V tomto prípade konečné slovo magistrátu vyzerá takto:
Záznam z rokovania komisie dopravy a informačných systémov pri MsZ zo dňa 13.4.2011:
Bod 6: Zefektívnenie MHD v Bratislave - opatrenia na zníženie prevádzkových nákladov MHD
Spoločné uznesenie k bodom 6 až 9:
"Komisia ... nebude rokovať o materiáloch Dopravného podniku Bratislava, a.s., pokiaľ nebude zvolená nová dozorná rada v súlade s uznesením MsZ."
(http://www.bratislava.sk/vismo/zobraz_dok.asp?id_org=700000&id_ktg=11006398&p1=11033113)
Takto vyzerá stanovisko mesta k návrhom na redukcie... Politikárčiť sa bude, aj keď mesto padne na hubu...
Je to smutné,ale tak to tu žiaľ funguje. Sedláci z východu s trvalým pobytom v Hornej Dolnej Malíkovej sú prednejší ako prihlásení obyvatelia Bratislavy bývajúci na Jaskovom rade alebo v okolí Slavína ? Je mi z toho na vracanie ?
Tak ma napadlo, že po novom L35 bude jazdiť iba jeden minibus a že žiadna minibusová linka nebude premávať mimo špičky ? ale L89 a 139 ostávajú aj s víkendovou premávkou. Som názoru, že ak môže ostať L139 bez zmeny, tak L44 jednoznačne detto. Na Staré grunty si nemôžu od L31/39 ľudia vyšlapať pešo, ale na Bárdošovu, Júlovú, Na Revíne a okolo už môžu šlapať do kopca jak hovädá?! ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Petto