Reply on: Turbo #16659:
na margo prehnitých rámov, inak bolo by zaujímavé či by sa u dodávatela vozidiel dala objednať lepšia protikorózna úprava (teraz existujú rôzne nátery na báze živíc, asfaltov atd...) spodku + rámov vozidiel na tých miestach ktoré sú chronicky známe že sú najviac napadnuté hrdzou. Samozrejme, že by to muselo byť pri väčšej objednávke nie pri 2-3 kusoch, to by sa nikto o tom ani nebavil. Určite by sa životnosť predlžila, pretože teraz ked jazdia vozy v tých slaných brečkách, tak sú napadnuté možno už po 2-3 rokoch a prežraté po 6-7 (podľa miesta)
Turbo
Akoze ak je nejaky trolejbus dobry iba preto, ze ma zvonceky ako 21 Tr tak sa nicomu nedivim. Este raz: Skus mi najst nejaku Brnensku Karosu v takom stave, ako ich je 61 kusov u nas. A to iste plati o 14Tr. Myslim si, ze mame iba malo vozov, ktore mozeme pri porovnani s Brnenskymi oznacit za dobre. Napr. 6252 (alebo to bol 6253?) ci 6241. Urcite sa este zopar najde, najama tie rekonstruovane v Zline, ale dost vela ich je serblov. Hrdzave dvere, hniloba, rachotiace plechy. A pri tramvajach sa vraky najdu tiez. Ale urcite ich nie je taka znacna cast vozoveho parku. A ked si tu opisal 6283. Zober si, ze je dost vozov, ktore su take iste, iba nemaju tie priblble ledky.