Reply on: intony #166250:
Vies mi povedat ako si prisiel na to ze ti nerozumiem? Jeden dovod.Odpovede:
- Na velkych krizovatkach dolava tak ze da znamenie o zmene smeru jazdy, prejde do prislusneho pruhu a odboci. Ak ma obavy ze je to nezbepecne tak moze zosadnut z bicykla a cez krizovatku hore pretlacit cim sa z neho stane chodec.
- Cez krizovatky kde ho indukcna slucka nezachyti a tiez z domu ku ktoremu vedie iba chodnik (co myslis, ako sa k takemu domu dostane IADista?) tak ze bicykel bude tlacit cim sa klasifikuje ako chodec.
- Nie je na Namestie SNP zo Spitalskej/Sturovej zakaz odbocenia? Opat, mozes tam ist ako chodec.
- Z mesta na hlavnu stanicu - neviem nikdy som to neskumal.
"aj ked i to, vzhladom na specifika bicykla ako dopravneho prostriedku, maju niekde, v pripade praveho odbocenia povolene" - su krajiny kde to maju povolene aj auta, to neznamena ze to je OK
Peon
http://www.zssk.sk/sk/aktuality/vyluka-medzi-zeleznicnymi-stanicami-devinska-nova-ves--marchegg
Kvôli prehľadnosti mohli napísať, že ktorý z ranných vlakov (teda o koľkej) pôjde ako posledný do Viedne a ktorý z poobedných ako prvý by mal prísť do Bratislavy - a opačne. Aby si to ľudia nemuseli hľadať podľa čísla vlaku. ?
Keď bola pred cca 1,5 rokom výluka "Petržalka - Parndorf" aj s náhradnou autobusovou dopravou (NAD), tak jasne napísali, ktoré vlaky budú nahradené autobusmi a ak sa dobre pamätám, tak to tak aj dodržali.
Hlavne, že vo vyhľadávačoch na www.cp.sk , www.zssk.sk aj www.zsr.sk sa tie odrieknuté vlaky normálne zobrazujú. ?
PS: Čo myslíte, mala by zmysel NAD v úseku Hlavná stanica - Marchegg? Bolo by meškanie až také veľké? Samozrejme medzi DNV a Marcheggom je NAD z časového aj finančného hľadiska nereálna.