Reply on: AAA #165241:
keď sa robili tie veľké zmeny v roku 2005, tak bolo písané, že L93+94 poskytujú v preklade taký interval v takom čase, L83+84 a 34+83nadväzujú celodenne na spoločnom úseku. Ibaže, kto to drží v hlave? Nikto, každého iba zaujíma to, či má priamy spoj alebo nie, nezaujíma ho, že napriek prestupu má možno kvalitnejšie spojenie s dvomi linkami v preklade. Dajme tomu, že DPB spísal nejaký zoznam, kde by vysvetlil preklady a nadväznosti jednotlivých liniek, tak kde by to DPB publikoval? Najväčším problémom je, že ľudia okrem CP nečítajú ďalšie oznamy na zastávkach, čo je najlepšie vidno na prípadoch, kedy je na vitríne nalepený oznam, že zastávka nie je obsluhovaná alebo je cez zastávkový označník navlečený igelit a ľudia si tam veselo stoja a v hlavách už premýšľajú akú sťažnosť napíšu na DPB a do BA ("novín") plátku. Ba vlastne ani CP nečítajú poriadne, o tom dobre vypovedá, že sa ľudia divia, keď napr. večer ide L201 namiesto na stanicu na Kramáre a pod. a to iba preto, že nečítajú vysvetlivky ku piktogramom. Doba navyše pokročila a všetky vozidlá už majú digitálne informačné systémy, kde je narozdiel od plastových tabúľ možné zobraziť cieľ cesty spoja, ak je odlišný od väčšiny spojov (zachádzka, končí skôr, dojazd,...). Alebo príde turista na aut.st. a tam sa pýta, ako sa môže dostať na hrad namiesto toho aby hľadal info vo vitrínach v prístreškoch, kde tieto info sú a potom až sa pýtal miestnych, ktorí ani sami často nevedia ako cestovať v rodnom meste. Dnes ti ľudia namiesto toho aby čítali niečo čo potrebujú budú čítať iba prkotiny, viď. môj brat keď ani nevedel na tejto stránke nájsť CP L901 a keď nan čumel po chvíli sa ma opýtal, koľko sa platí za lístok ?
810zssk