Reply on: TEDOM-1103 #164225:
zaujímavé bude sledovať ako sa podpíše na Solarisoch jazdenie na L133. Následne ostanú vysieť Tedomy z L133 bez využitia, čiže potom môžu ísť nejaké Citelisy do Petržky, a Tedomy pôjdu na L50 aj keď niesom nadšený, že budú Citelisy deliť medzi vozovne. Na L99 by stačili kľudne 10.5M Citelisy, tie ale nemáme, zatiaľ čo Prievidza a Trnava áno ? Dakto hovoril, že Tedomy majú aj špeciálne nastavené prevodovky podľa jazdy na konkrétnych linkách, či to jazdí na L32 v členitom teréne alebo na obyčajnej L50 či 80 bez stúpaní. Teoreticky keby DPB chcel mať jednu značku 12 metrákov, mohol by tie Tedomy vrátiť, alebo keby ich chcel aj odkúpiť?
Ike
Btw. osobne si myslím, že maslo na hlave má ako zastupiteľstvo Petržalky, tak aj zastupiteľstvo Karlovky.
Petržalka nedokázala za 20 rokov vybudovať električku, t.j. fyzicky separovanú bezbariérovú koľajovú alternatívu.
Karlova Ves nedokázala kompenzovať stavebný boom vhodnou infraštruktúrou, pričom by stačilo tak strašne málo, ako prestupný termínál Elektríčka-Trolejbus
Predávanie pozemkov a zahusťovanie zástavby im však išlo...