Reply on: 810zssk #163017:
L63 má horší interval iba v sedle, ibaže je to kĺbová linka a prepraví oveľa viac cestujúcich než L66. Mal som aj návrh na jednu nosnú linku pre Lamač, skrátenie L22 po Tesco Lamač, L37 s premávkou k NOÚ a namiesto L30+37 by bola v úseku Nový most - Patrónka jedna linka.Keď neobhajuješ L27, ani 35,36 a 135, tak potom čo teda obhajuješ keď hovoríš, že nevidíš dôvod prečo by nemal DPB prepravova ľudí za nákupmi?! Ja nehovorím, že je zlé keď ľudia využívajú pri nákupoch MHD, ale aby spoj vozil pri ceste tam+späť nie viac ako 15-20 ľudí aj keď je to minibus, tak to sú peniaze vyhodené luftom ? keby s L66 nebola predĺžená k Eurovee, nikomu by to nechýbalo a nikto kto sa vyzná v MHD by nepožadoval jej predĺženie k Eurovee. K tej L91/191 sa ťa opýtam, že majú obyvatelia Jaroviec, Rusoviec a Čunova nejakú inú linku ako sa dostať do mesta, či majú prestupovať mimo špičky na konci Petržalky všetci do L98 a voziť sa krížom krážom po Petržalke aby sa nimi preplňovali ostatné nosné linky? V "tvojom" prípade L50 a 66 máš k dispozícií stále za L66 aj L50 a možnosť prestupu na tú trasu 4 zastávky, zatiaľ čo Jarovce a ostatné dediny sú viac ako tie dvoje 4 zastávky na ktoré musíš mať k L50 ešte jeden priamy spoj ? na teba asi tiež poriadne zaberajú tie predvolebné linky jak vidím a zaberá to pekne silno.
Marek1978