Reply on: no.ev.di. #162995:
A skratenie 66 je ABSOLUTNA kravina. Ta linka chodi vecer plna, tak nevidim dovod preco to rusit (najma ked 50ka je tiez plna).
dnes o 16:35 som na Koprivnicovej videl prechádzať minibus 1908, na displeji mal L36 a šiel smerom akoby k Horárskej studni? Neviete či DPB nezamýšľa presunúť trasu L27 od Žatevnej cez Jadranskú, popri Horárskej studni a cez Koprivnicovú s otočkou cez zast. Švanterova a ulice Hanulova, Bezekova a J. Hronca a späť po Koprivnicovej? Svoj návrh na L27 som do DPB zaslal, tak ma napadlo či nemerali, že koľko by trvala cesta po takejto trase? Čo sa týka L27 tak v tejto trase ako je by som ju rovno zrušil, na jednu jazdu pripadá v priemere 6-7 ľudí, pričom som vyškrtol z počtov takých blbov čo si vyvážali rite medzi zastávkami, ktoré obsluhuje L83, t.j. Alexyho - Žatevná - Štepná - Homolova - Pri kríži. Na prepravu "geriatrie" a pre zábavu harantov fakt nemusíme zavádzať linku. V novej trase cez Koprivnickú, Horársku studňu a na okraj Tavárikovej osady by som jej dal šancu 3-4 mesiace, keby to nejazdilo využité tak zrušiť. Mimochodom okrem jednej ulice pri Horárskej studni sú ostatné neprejazdné pre minibus, ešte horšie než v Karlovke kde parkujú jak blbci. A Tavárikova osada ma totálne zaskočila, tam od vyústenia Bezekovej ulice sa Švantnerova postupne zužuje a cesta veľmi rýchlo mizne a je strmá navyše poriadne, ale po Bezekovu to je v pohode. Dnes som si mnou navrhovanú trasu L27 celú prešiel pešo, takže mám už konečne reálny obraz o tom ako by mohol ten minibus premávať ☺
no.ev.di.
- zrušiť L27 (odvoz geriatrie do LIDL-u a jazdy harantom z nudy mesto nie je povinné financovať)
- obdobne čo platí pri L27 platí aj pre L135
- predĺženie minibusovej L36 od Borskej na DD cez Šaštínsku a Sološnícku, i=30//30
- dlho sa tu nespomínala L38, neviem ani ako jazdí vyťažená, či ňou fakt niekto cestuje stále, alebo ňou ľudia idú iba ak nestihli L30 či 37, ak je táto linka málo vyťažená, zrušil by som aj ju
- zrušiť L54 a nahradiť ju predĺžením vybraných spojov L52, čiže zavedením celotýždňovej premávky na L52
- ušetrené minibusy by mohli premávať na L58 a 89
- skrátenie L66 po trhovisko, t.j. zrušenie úseku trasy Eurovea - trhovisko, nakoľko túto cestu možno vykonať L50
- odklon L78 z Petržalky na Šafárikovo nám.
- alebo alternatívne namiesto odklonu L78 spraviť reorganizáciu L34,78 a 84, spolu so zrušením L184
- ak bude jazdiť L89 málo využitá, zrušiť aj tú (do úvahy o vyťaženosti by som nebral ľudí čo ju využívajú na presun medzi zast. ŽST Petržalka - Farského nakoľko túto cestu možno vykonať častejšie premávajúcou L99, ktorá nie je navyše ani narvaná)