No, na tomto umývať disky...
Re #162607 frenky: to je napr. aj na Galvaniho, v smere od Rožňavskej, doľava do Ivánskej k Avionu pre 63 a 96..
na Molecke (a hocikde inde v Ba) to môže byť iba vtedy, ak svieti zelená na ľavé odbočenie v rovnakom čase ako zelená na smer rovno... (a plus je tam splnená podmienka o jazdných pruhoch)
no keby si vedel koľko chcú redukovať, tak je jasné nado všetko, že iba Petržalky sa to netýka a hovorím o čísle, ktoré hraničí s vytláčaním ľudí z MHD a to na surovo! Podľa toho koľko chcú škrtať, budú vozidlá tak plné, že ľudia nebudú mať ako cestovať, plus keď si prirátame zdvihnutie cestovného tak sa na to väčšina ľudí vys... tak narvané keď budú SORky pri tých škrtoch ak sa fakt udejú, tak im budú rámy praskať na 100% a môžu si sem rovno Libchaváci-dreváci spraviť v dielňach DPB vysunuté pracovisko, keď budú každý týždeň zvárať rámy SORkám ?
neviem či si totálne nechápavý alebo čo, no už si videl, že by železnice viedol niekto kto je znalý danej problematiky? Nebolo to náhodou vždy tak, že že najdôležitejšie posty na ktorých sa rozhodovalo boli obsadené po protekcií a tí si tam ešte dakde podosadzovali svojich známych čo robili všelijaké špinavosti! Zrazu sa tváriš, že za to môžu všetci pracovníci na železnici, teda si fakt blb ? tí ľudia sú radi, že majú prácu a keby začali moc korektne veci robiť a poukazovať na chyby, tak by ich vyliali jak špinavú vodu a tak to funguje aj v DPB, že ak by bol niekto moc iniciatívny a robil nejaké veci, ktoré by sa nepáčili politickým nominantom vo vedení, tak by vyletel. Môže sa iba snažiť zmierniť dopad ich populistických rozhodnutí na VHD, ale celkovo sa im to aj tak nepodarí.
Aj 31/39 tak odbaca na Racko z Legionarskej, tam je to tiez povolene, zo stredneho prudu dolava. Bolo by vhodne urobit to koser aj na Karloveskej/Molecovej.
V poslednom case sledujem soferov na 32,133 ktory si robia dobrovolne BUS-PRUH pri odbacani z Karloveskej na Molecovu ( zo stredneho pruhu smerom do Dubravky ) . Urcite je to proti predpisom , ale chvalim ? ? ? . Setri to cas a neohrozuju nikoho takmer , prechod cez kolaje je dostatocne siroky na to aby presli aj auto prichadzajuce z Dubravky odbocujuce smerom k Shell/lidl . Je to nieco na sposob ako chodi 84+99 medzi zastavkami Mlynarovicova a Farskeho ked odbacaju dolava z praveho pruhu - hoc tu je to polovolene aspon myslim.
a porovnaj to s SOR NB18 ? ? ?
Zato interierovo su oba Solarisy trosku podobne, predne celo SCI-FI Solarisu mi pripomina solarisacku elektricku TRAMINO ?
V Bratislave urcite a to pritom sa robi trasa maratonu cestou najmensieho odporu.
Rozpraval som sa s organizatorom, ze preco neurobia atraktivnejsi celomestsky 42km okruh namiesto prevazne vypadovkoveho a hradzoveho 21km okruhu. Predsa len slapat pocas maratonu 4x (2x most do PE a spet) do relativne strmeho kopca nieje prave najlahsie. Vravel mi, ze chceli spravit lepsiu trasu, ale na jeden den uzavriet pre auta kvoli nejakemu behaniu cele mesto sa proste v Bratislave neda. Zaujimave, ze v Kosiciach alebo vo Viedni to ide...
Pokial viem tak do uliciek pri stadione (Odbojarov, Kalinciakova, Pri starej pracharni, Bartoskova, etc.) budu pristupne len obcanom s TP v danej zone.
V Novom čase bolo správa,že DPB zvyšuje ceny lístkov až o 30 centov , ceny električeniek až o 20 € . Dufam ze to zvysenie o 20 € je myslene navysenie rocne, lebo ak by to bolo navysenie mesacne, tak to budem radsej cestovat nacierno a cihat na "velkych nenapadnych ujov"
Vsak radsej ako zvysit cestovne budu znizovat jeho atraktivitu ... (a vsadim sa, ze to hlavne pocitia v PE (nic proti petrzalke dunco, ale sam si vravel, ze planuju redukovat 93 a 95))
to ze tam niekto robi 30 rokov z neho nerobi odbornika. Takych co tam robia dlhe roky je strasne vela, no vsetky tri firmy nevyzeraju, ze ich vedu a robia v nich odbornici.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
frenky