Myslíš N72 čo má teoreticky príchod na Hodžovo 0:21 a N44 s 0:24, či na nich čaká trebars N93 čo tade má ísť 0:23 (tušim posledná) Tak nie, takto to žiaľ nefunguje, čaká sa iba na hl.st. a na Hodžovom PO rozjazde z hl. st.
Teda ak chceš ísť buď z N44 alebo N72 a musíš stihnúť z Hl.St N21 máš smolu ? ? teda bud zariskuješ a výjde to, alebo si počkáš hodinu, alebo "cestujúci môžu použiť inú formu dopravy" ?
mozno problem je prave v tom, ze sa vytvorili nepotrebne posty, ktore zozieraju viac prostriedkov ako si vieme predstavit. no povedz mi, ze nemam pravdu.
TP myslíš asi trvalý pobyt. To práve je divné, lebo občanov s trvalým pobytom v okolí zimáku chcú prinútiť, aby parkovali počas MS v priestoroch bývalého cyklistického štadióna (tak to bolo nedávno prezentované). Ak sa to zmenilo, oprav ma.
Kto je ten UHLER? Nejako do toho moc vidí... Za posledné roky (10 -12 rokov) sa robilo v DPB niekoľko personálnych auditov a často sa zistili skôr chýbajúci pracovníci na jednotlivých postoch ako prebytoční. Napriek tomu sa znížil stav zamestnancov v DPB v priebehu tých rokov o vyše 1000 ľudí !!! Teraz ich je tam však požehnane... :-((( Ak sa stále budú hľadať personálne rezervy, dôjde k stavu, že posledný zhasne (kľúč ani nebude komu odovzdať). Isté činnosti si vyžadujú potrebný počet ľudí. Ak sa na nich bude šetriť, tak tí zostávajúci síce budú mať trochu vyššie mzdy, ale nebudú prácu kvalitne odvádzať a stíhať. A to nie je len problém DPB, ale aj iných firiem na Slovensku. Keď nie sú prachy, hľadajú sa vnútorné rezervy. Nikdy sa však nepátra, PREČO nie sú prachy!!!
na 84/99 z mly na fars je vo svetelnej križovatke pravý pruh pre všetky tri smery pre všetku dopravu, je tam aj zvislá značka, podobne bolo z druhého pruhu zľava možné odbočiť doľava, ale iba pre "bus" na Farského z mosta (78 - keď ešte fungoval most) a je možné pre "bus" odbočiť vľavo i z druhého pruhu zľava pri ceste z N.mosta na Hálovu.
Re #162617 AAA: nebude to ten istý, kto v poslednom čase, bez ohľadu na slovníky, vymyslel slovo "magnitúdo"
Re #162602 Hug0: u nás by sa to neujalo - má to málo dverí a nemá to zavadzajúce sklopné sedadlá
radšej namiesto tej frašky s 30min intervalom doobeda mohli posilniť linky, ktoré premávajú pri zimnom štadióne. Alebo keď už moc chceli niečo dokázať, že vedia ako na to, mohli spraviť nasledovné :
- dočasne počas MS predĺžiť L31 popri zimáku
- namiesto H3 až kdesi do kelu čo má ísť posilniť L78 v úseku Ovsište - Astronomická do polovičného intervalu v časoch 12:00-23:00 alebo vložené spoje dať na L63 v úseku Avion - Hl.st./Račianske mýto
- spraviť vložené posilové spoje na L205 namiesto električky, ktorá premáva po Vajnorskej, síce je šanca, že s tým niekto pôjde no skôr verím v to, že ľudia pôjdu s tým čo bude stáť pri štadióne
Pozor, zatiaľ čo H1 bude jazdiť operatívne podľa potreby H2 - 4 od rána do 12:00 každých 30 minút a potom až do 23:30 každých 15 minút, s tým ťe po 23:30 rozvezú ľudí do jednotlivých mestských častí. ?
Trolleybus