Reply on: KLF #16190:
Clovece, ja sa cudujem co to tu pises. Ale ako sam vravis, budes v tom pokracovat... Je mi velmi luto, ale jednu vec ti poviem. Este predtym, nez to poviem, ti chcem oznamit, ze ja tu na tomto fore nikomu nebudem prihrievat polievocku alebo podobne. Ber to ako fakt, ktori sa neda prehliadnut. Ked pises k veci tak si uplne normalny, ale niekedy ti v hlace preskoci a zacnes pisat chujoviny na rozne osoby, ktore si to vobec nezasluzia. Prosim ta, este pred tym nez na mna vyletis a napises mi ze som ***** vedz, ze neuskodilo by sa zamysliet nad tym co tu pises a preco mas prave ty take problemy vychadzat tu s ostatnymi... Ja viem, ja do toho nevidim a podobne, ze... Dobre, naozaj som to nechcel napisat, ale po tom co som tu od teba cital som dospel k zaveru, a teraz prepac ze to takto napisem, ze si *****.................
Andy
1. Vie mi niekto vysvetlis, ze podla coho sa vrchari rozhoduju ako upevnia trolejove vedenie? Niekde je zavesene na takych nosnych lanach, niekde na takych tyciach (vypadlo mi ako sa to vola) a niekde to je len tahane lanom.
2. Podla coho sa rozhoduju, ci na lane bude vedenie zavesene tou deltovou svorkou alebo tou klasickou(neviem ako sa nazyva)? Lebo napriklad na Mierovej, kde je asi kilometer noveho vedenia sa to rozne strieda.. Chvilu to, chvilu hento.. Ale pri tych klasickych su vacsie previsy vedenia.
3. Naco tam davaju tie pevne svorky? Vacsinou to vyzera tak, ze keby ich dali dole, tak by bolo vedenie rovnejsie.