1.) Solaris na 133 NIE JE, mozno iba ako ZV, na 32 vsak je vhodny - to ze na useku ZOO-DD nie je az tak plny neznamena, ze na HL. ST - ZOO je prazdna ?
2.) Poobede to aj zalezi, kedy koncia skoly a zamestnania - su tam "okna" ked si sadnes aj na Lafranconi a su jazdy, kde si rad, ze pod NM vobec nastupis
3.) By ma zaujimalo o kolkej si siel Ja som siel busom 14:47 a dnes bol slusne plny (viac ako tvojich 20)
4.) Suhlas, aj ked tu linku obcas vyuzivam ked sa mi nechce ist peso a nahodou ju stihnem ?
ja by som počkal podľa toho ako sa bude riešiť doprava zo Slávičieho údolia, či bude električka alebo trolejbus za L31/39. Ak trolejbus, tak sa bude musieť aj nábrežie trolejovať a mohol by z DD premávať trolejbus minimálne po Nový most. Otázne je, ako si to mesto a DPB predstavujú ďalej, či by po Dostojevského rad prijali električku alebo trolejbus aby nevykonali rozhodnutie, ktorého by ľutovali (poväčšinou sa zavrhne električka a potom si trieskame hlavu o stenu, preto by nebolo od veci uvažovať aj o električkovej vetve na Trnavskú a Rožňavskú). Viem, že si zástancom električkovej trate Šafko-Dostojevského-Karadžičova-Račianske mýto-Predstaničné nám., v tom prípade sa ti bije tvoja podpora trolejbusov Dostojevského rad s električkou.
Dnes som 3 hodiny pobudol v Karlovej Vsi a robil som prieskum hlavne vyťaženosti L32,33 a 133.
1. Úplne neopodstatnene sú Solarisy nasadzované na L32 a 133. Akurát tie spoje čo dnes vykonávali Solarisy jazdili tak s 20-40 ľuďmi.
2. Plný bol iba každý druhý spoj na L133. Akoby podľa zákonu schválnosti vždy L32 a 133 brali balíky ľudí z Molecky na DD a L33 odchádzala tak s 20-35 ľuďmi, v tých lepších prípadoch to bolo "až" 50 ľudí. Využitie takej investície akou je t-bus trať som si predstavoval inak...
3. Od Nového mostu som šiel s L133 do KV ale cca 20 ľudí bolo v autobuse až po Molecku. Na toto fakt 6min interval netreba a už vonkoncom nie, keď paralelne popri nás šla celú cestu L4 kde bolo dosť voľného miesta aby tých 20 cestujúcich cestovalo električkou.
4. L135 - v autobuse sa viezli od DD traja ľudia, ktorí s ním šli na Púpavovú (asi nemali čo robiť) a pár cestujúcih fakt vyniklo keď na trasu paralelnú s frekventovanými električami išli s touto linkou, príp. cestujúce čo šla z MiÚ KV na Borskú bola fakt úkaz. ? Keby tá linka premávala kdesi fakt v zapadnutej a ťažko dostupnej časti mesta, nič by som nepovedal, že by to malo cenu si na ňu počkať, ale nemá... ako taký zmysel vidím v L35 ale bez zachádzky cez Veternicovú a Hlaváčikovu, kde autá tak blbo parkujú, že byť šoférom tak ten úsek trasy ignorujem rovno ?
1) LOL tak to by ma nenapadlo checknut FB profil ? Milujem svoje konkretne CCcko. Viem, ze zabozruti nevyrabaju auta, ktore su dokonalost sama o sebe. No u mna +/- boli prave pre toto auto. A nikdy by som ho nevymenil za fabku. To, ze nie som mimo potvrdilo vela mojich kamaratov, ktori ked riesili auta, im vysla Fabia priserne draha a tiez: "stale je to len Skoda".
2) tak niekedy ked budem mat cestu do Prahy pridem na pozorovanie ? ?
Cez tu MD by chodilo akurat par vyjazdov/dojazdov a par spojov na 32... Osobne mi pride rozumnejsie zatrolejovat trasu Mlynske nivy - Dostojevskeho rad - nabrezie - Molecova...
Mohla by tam chodit celodenne 133 DD - ASMN (s velmi slusnym intervalom), 270 Novy most - Hranicna (L70 skratena do Ruzovej doliny) a v noci zas N33, cize by to bolo dost efektivne... s tym, ze by sa potom hodili obratiska Novy most a Eurovea (namiesto Eurovei by mohlo byt Safko)..
Osobne si myslim, ze ak uz nejaky Madar z Rajky ide na Slovensko na viac dni (teda nemoze pouzit spiatocny listok) tak tu aj co to nakupi a teda pouzivat eura, cize si nepotrebuje listok kupovat v HUF.
A menit nic nemusia, proste tie peniaze vlozia na ucet tak ako eura..
Súčasťou návrhu na uzavretie zmluvy je aj cestovný poriadok, kde je napísané: "Vnutroštátna doprava na území Slovenskej republiky povolená. " Z toho vyplýva, že na území Maďarska je vylúčená. To isté je v tarife danej linky v čl. 7 ods. 7.
Mňa ešte zaujíma či máte niekto skúsenosť z praxe (lebo tiež to nie je tuším jasne uvedené) - je možné zaplatiť cestovné v Bratislave aj vo forintoch? Keďže v Rajke je nakoniec umožnené v oboch menách, tak podľa mňa by sa to patrilo recipročne.
Nechápem, prečo DPB nehľadí na detaily. Pri 901-ke je jasne uvedené "Vnútroštátna preprava je vylúčená" čo znamená v oboch štátoch - ale iba v CP na imhd to vidím..
Ešte by som rád vedel, že keď niekto platí v Rajke v minciach forintoch, že kde ich potom DPB mení. Lebo čo mám informácie, vymeniť mince forintov na eurá je v slovenských bankách aj zmenárňach prakticky nemožné (minimálne pre bežných ľudí).
Ako je to v maďarských bankách neviem, ale ak sa DPB nazbiera viac mincí foritnov, tak veru neviem, či tam držia okrem € bankoviek aj € mince.
aquila