Výťažná koľaj býva súčasťou vlakotvorných staníc bez spádoviska. Keď potrebuješ rozradiť súpravu nákladných vozňov, najprv ju vytiahneš na výťažnú koľaj a odtiaľ rozraďuješ na jednotlivé koľaje. Načo by bola výťažná koľaj metru neviem. ? Skôr by som povedal, že sa jedná o odstavnú koľaj.
Určite rovnaký komfort nemajú, keďže všetky naše vlaky IC sú klimatizované a rovnako všetky vlaky R na trase Bratislava - Košice. A navyše, vlaky InterCity majú oproti vlakom REX radený reštauračný, resp. vozeň prvej triedy.
Re #160982 boxcar: Svojho času sa koketovalo s možnosťou, že aby sa zabránilo toľkým preprahom, IC vlaky by premávali cez Nové Mesto, čiže preprah by bol uskutočnený až v Petržalke a navyše tu nenastane obrat súpravy. Ďalšia možnosť bola tá, že vlaky budú premávať cez Marchegg a preprah bude už na Hlavnej stanici. Tieto vlaky však v dnešnej dobe nepremávajú, takže tento problém nateraz odpadol.
Ani vlak z Petržalky nestojí v každej riti. ? Lebo nestojí v nasledujúcich staniciach linky S60: Wilfleinsdorf, Sarasdorf, Trautmannsdorf an der Leitha, Götzendorf/Leitha, Himberg b.Wien, Lanzendorf-Rannersdorf, Kledering b.Wien a Wien Grillgasse.
Ja som praveze videl v prvej triede OBB vlakov dost ludi... Ono ta kategoria mala zmysel hlavne za minulych cias kedy im z krajiny byvaleho Ostbloku liezlo kadeco, dnes to uz len preziva
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
N/A
Re #161000 Peon: Cca za dva roky? Treba vyhľadať na googli. Trať končí až pri Opli v poli - to betónové koryto typické pre viedenské metro tam už je.