Reply on: TomJ #160322:
Nápady sú dobré1)Akosi si neviem predstaviť ako by sa otáčala kĺbová 201ka pri NOU ? Už teraz je tam tesno pri otáčaní L209 a L22.To jedine že by sa vypravovali na ňu "kraťasy"ale to by podľa mňa nebol príliš šťastný krok.V úseku Gagarinova-Račko je ráno plná až až a po obede detto smerom na DH.Ja by som jej dal konečnú dal k NUSCH a L206 by som potiahol buď k Vojenskej nemocnici alebo na Valašskú.
2)L96 by mohla ísť od Galvaniho rovno smerom k vozovni Jurajov dvor a tam odbočiť do ľava na Vajnorskú.Ďalej by pri Lake Side Parku odbočila na Tomášikovu na ŽST NM (zastávka ako terajšie L50 a 196) a pri starej Ikei by sa napojila na svoju trasu.Tou obsluhou ŽST NM by som zrušil linku 196.
Add nočáky: jediné mínus,ktoré vidím sú tie brutálne dlhé N53 a N95 inak je to o.k
810zssk
32 Kuklovská – Molecova – Mlynská dolina – Nemocnica Kramáre – NÚSCH a späť
41 ZRUŠENÁ (pozri 147)
61 Letisko – Ivanská cesta – Trnavská cesta – Račianske mýto – SAV – Štefánikova – Hodžovo námestie (prejazd na L74) a späť
74 Vlčie hrdlo – Slovnaftská – Bajkalská – Trnavská cesta – Račianske mýto (smer hodzovo ako L21) - smer VH cez Vazovovu – Mýtna – Hodžovo námestie (prejazd na L61) a späť
93 Vyšehradská – Smolenícka – Panónska cesta – Staromestská – Hodžovo námestie – SAV – Štefánikova – Pražská – Stromová – NOÚ a späť (vybrané spoje len po Zochovu)
96 Všetky spoje so záchadzkou na ŽST Nové Mesto, alebo posilnenie L196
131, 141 Podľa potreby
147 Predĺžená z Búdkovej cez Šafranovú na Krčméryho (neďaleko Hroboňovej) s intervalom 30 minút, v špičke pp vložené spoje na trase Búdková - Krčméryho
201 Čiližská – Prievozská – Miletičova – Trnavské mýto – Račianske mýto – SAV – Pražská – Stromová – Patrónka – Vojenská nemocnica a späť
209 Zrušená
210 Zrušená
212 Skrátená na úsek Vojenská nemocnica – Hodžovo námestie (ďalej náhrada 93/201, ušetrené vozy použité na vyjazdenie predĺženej 201)
S90 ŽST Petržalka – ŽST Nové Mesto
L61 moze ist na Kollarko a nebyt prejazd s L74 (lepsie kvoli intervalu). Na L93 v useku Zochova - Kramare interval 12/12/12//15. Skratene spoje by mohli alternativne ist na Kollarko. Pri solach je vykonov menej, pri klbakoch zial viac, cize neviem ci by sa to dalo vyjazdit. Na L74 by zrejme museli ist sola.