Buď tam jazdia klasy oprávnene, pretože je záujem cestujúcich veľký (= ZSSK klame), a potom je volovina rušiť na tej trati premávku. Alebo jazdia klasy prázdne a v tom prípade tam nemajú čo hľadať a majú tam byť bagety (= ZSSK je neschopná, pretože nasadzuje kapacitne predimenzované súpravy a stratovosť je z väčšej časti spôsobená práve touto neschopnosťou ZSSK). Ani v jednom prípade nie je dôvod, aby sa tam rušila premávka.
Myslíte, že je do budúcna reálne aby sa obnovila trať Šamorín - Kvetoslavov (s tým, že by bola vybudovaná odbočka do zast. Kvetoslavov aby vlaky mohli ísť priamo do BA) aby sa mohla vykonávať kapacitnejšia doprava BA - Šamorín a nahradiť tak autobusy?
Zdravim, len si potrebujem overit jednu vec: Stanica Kvetoslavov je v miestnej casti Fakov a Kvetoslavov zastavka pri ceste medzi Kvetoslavovom a Hviezdoslavovom?
PhDr. Mgr. Branislav Záhradník riaditel' sekcie marketingu a komunikácie (strana 2 výročnej správy DPB a. s. za rok 2009) ..teda aj keby dnes už nebol defakto ani deiure predseda predstavenstva ten riaditeľ sekcie môže byť kľudne aj naďalej (a za pôvodný plat...)
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Martin Fundárek