Reply on: intony #159554:
Keby mali elektirčky absolútnu preferenciu povedzme cez deň (o rannej špičke pri následnom intervale 54 sekúnd obojsmerne sa nemá zmysel baviť) tak tie zápchy sú tam fakt zo všetkých smerov a kvalitné..iná vec je prečo to nefunguje napr. cez víkend..v tom sú aj policajti, aj politická (ne)vôľa..- trolejbus neviem kde by mal mať preferenciu (a ako), výjazd z otočky je skoordinovaný s ľavým odbočením pri Riviére do Karloveskej.. buspruh dolu Molecovou zamietol policajt... keby sa naňho sťažoval niekto z MG, policajt tam ostane aj naďalej a ten kto sa dovolil naňho sťažovať z MG asi letí a buspruh aj tak nebude...
- ďalšia vec je spolupráca MG a DPB, ak má byť preferencia na základe aktívnej komunikácie s vozidlom.. teoreticky všetci vedia že všetko ide ale prax je úplne iná...
(pri Cintoríne Ružinov bol návrh detekcie vozidiel na slučku v ceste (síce by brala aj náklaďáky, lebo by bola nastavená na istú hmotnosť a dĺžku), alebo na nejaký kontakt v troleji (neboli by detekované 75-ky čo nie sú ani dnes) ale DPB si sám určil že vodiči budú radšej stláčať "D"...
Mike
následný interval 32/33/133 v poobednej špičke je v priemere 2,5 min., následný interval povedzme 93/94 je tiež 2,5 min. Keď zdrhne niekomu na Zochovej pred nosom v špičke 93ka, sťažujú sa ľudia a nadávajú že prečo nepočkala prestup povedzme z 39? To je ten istý prípad...