Reply on: intony #159483:
ja by som k Šafku dal skôr L50 namiesto L78 z dôvodu, že ak by sa malo podariť zavedenie redukcie počtu električkových liniek, tak by bolo fajn keby Ružinov so Šafkom spájala práve L50, keďže s L14 to je cez Trnavské mýto a ešte cez Jesenského pretiahnutá jazdná doba. S L50 by to k Šafku a Eurovee bolo rýchlejšie, neviem prečo by mali ľudí zvážať do Auparku z mesta keď je Eurovea bližšie. Čiste pre Aupark by som zriadil ten doplnok k L50 od 9 do 21/22.Nemám prehľad celkom čo sa týka L78 aká je jej vyťaženosť na Muchovom nám. ráno, ale poobede všetky L78 čo idú do Petržky, tak na Bulíkovej je to prázdne a od Šustekovej s tým už takmer nikto nejde na Muchovo nám.
K L95 mám ešte dotaz, či by pre odstránenie trčania jej spojov v kolónach nebolo lepšie keby šla trasu ... - Farského - Einsteinova - Nový most - nábrežie - Šafko a rovnako naspäť?
Technopol
A to že som nedaval 82 cez Kremnicku je kvôli prestupom.
k cintorínu z petržalky 88 (Rontgenova) 80, 99 (ŽST)
z mesta buď priamo pod (Novým mostom), alebo (Dvory), resp 80 (ŽST), 88 (Rontgenova)
k nábrežiu z petržalky (Dvory - tu stoja linky z každej časti Petr.), z oblasti kremnickej to majú pešou dochádzkou alebo môžu využiť Rontgenovu resp Einsteinovu
z mesta primo spod nového mosta resp. 80/88 (Einsteinová) a prestup na 82 idúcu z Petržalky