Reply on: Peon #158520:
no bolo by to fajn keby jazdili L20 a 22 v 30min intervale aj cez víkend, takže by sa prekladali do 15min ibaže nie je to náhodou tak, že L20 sa má cez víkend prekladať s L21 v DNV pri 20min intervale? Toto ma napadlo keď som si robil pre seba nejaké šotonávrhy tiež, že L20+22=15min int., separé 30min, ale zas či to nie je kvôli prekladu s L21 tých 20min? Na druhej strane by bolo fajn, žeby sa prekladala L20 s L28.Nuž bolo by ozaj potrebné spraviť druhú trolejovú stopu na Patrónke. Je stále zarážajúce, že sa to roky nikto nesnažil dohnať do riešenia a síce výstavbou druhej trolejovej stopy. Niečo tu už minulý rok bolo, keď DPB podal nejaký projekt na schválenie mestu na jeho výstavbu. Aj si pamätám ten premúdrelý posudok vplyvu na životné prostredie, kde bolo vypisované ako stromy tam rastú a aké vtáky nám tam lietajú a iné "perly"... ?
MiroBA
Presne tak.
V suseddnom Rakúsku niekde nie je dovolené "soliť" vôbec.
Byť na mne, by som vo veľkej miere posýpanie zatrhol a na chodníkoch dupľom.
Posýpal by som maximálne hlavné ťahy a ulice po ktorých chodí MHD (mimo tých miniliniek 135 a pod.), chodníky vôbec.
Osobne v tom vidím viac nevýhod ako výhod.
"Soľ" je veľmi agresívna a
1. Ničí povrch vozovky a spôsobuje podstatne viac výtlkov
2. Ničí pneumatiky vozidiel
3. Ničí tapánky v prípade posýpania chodníkov
4. Má negatívny dopad na životné prostredie
5. Dráždi končatiny domácim zvieratám - psom.
...
Ja to nievem pochopiť, však čerstvý sneh stačí len odhrnúť, pozametať a nebola by všade po meste taká bačorina.
Ešte podotknem, som videl ako u nás pracovníci udržby DPB úplne "presoľovali" zastávku - som mal chuť im to vysypať na hlavu a spýtať sa či mi prispejú na nové topánky.