Reply on: 810zssk #157603:
nič sa okolo toho na železnici okrem behania hubou nerobí... Maďari okolo toho robia a je to jasne v prioritách EÚ. Stačí sa len pozrieť aká je frekvencia dopravy Petržalka - Parndorf - Viedeň a Budapesť - Parndorf - Gyor, to hovorí samo za seba. Sem chodia obyčajné (resp. na naše pomery neobyčajné) regio jednotky a tam EC, IC, osobáky, nákladná doprava tam je v slušnej frekvencii. U nás je projekt TEN-T iba to isté čo metro - t.j. vďačný objekt predvolebných sľubov. Metro sa už opočúvalo, tak nám podhodili S-Bahn. Pri všetkej tej biede, keď už chcú aby S-Bahnom dakto z Petržky šiel do mesta, keď by to malo ísť cez stred Petržky, tak aspoň keby to šlo popod centrum (Šafko, Nám. SNP, Hodžko, Hl.st.) s napojením na vlakovú trať v tuneli, ďalej pokračovanie cez Kramáre, Patrónku, Tesco a tam podzemný úsek v trase L20,22 a 34 cez Dúbravku. To by som sa na to pozeral už inak aj keď stále kyslo. Inak by ma zaujímalo, že prečo by vlastne EÚ mala financovať budovanie trate cez stred Petržalky keď to nie je súčasťou TEN-T? Naši to môžu dať do návrhu a plánov, ibaže čo z toho EÚ schváli, že čo z toho nám zafinancuje. Ďalšia vec je, že to celé vyzerá nejak divne, keď to chcú napájať z juhu na trať 132. Ani by som sa nečudoval keby začali potom presadzovať ten plán čo mi kedysi "domovník" poslal kde bola kdesi v strede Petržalky zakreslená nová Petržalská stanica. Povedal by som, že v tom majú prsty aj finačné skupiny a developeri, ktorým prekáža umiestnenie Petržalskej stanice a chcú ju odpratať. Stačí sa pozrieť ako sa teraz začína Petržalská stanica obstavávať a priestor južne od nej je už tiež vyčistený, len nevieme na čo sa čaká...
810zssk