nič sa okolo toho na železnici okrem behania hubou nerobí... Maďari okolo toho robia a je to jasne v prioritách EÚ. Stačí sa len pozrieť aká je frekvencia dopravy Petržalka - Parndorf - Viedeň a Budapesť - Parndorf - Gyor, to hovorí samo za seba. Sem chodia obyčajné (resp. na naše pomery neobyčajné) regio jednotky a tam EC, IC, osobáky, nákladná doprava tam je v slušnej frekvencii. U nás je projekt TEN-T iba to isté čo metro - t.j. vďačný objekt predvolebných sľubov. Metro sa už opočúvalo, tak nám podhodili S-Bahn. Pri všetkej tej biede, keď už chcú aby S-Bahnom dakto z Petržky šiel do mesta, keď by to malo ísť cez stred Petržky, tak aspoň keby to šlo popod centrum (Šafko, Nám. SNP, Hodžko, Hl.st.) s napojením na vlakovú trať v tuneli, ďalej pokračovanie cez Kramáre, Patrónku, Tesco a tam podzemný úsek v trase L20,22 a 34 cez Dúbravku. To by som sa na to pozeral už inak aj keď stále kyslo.
Inak by ma zaujímalo, že prečo by vlastne EÚ mala financovať budovanie trate cez stred Petržalky keď to nie je súčasťou TEN-T? Naši to môžu dať do návrhu a plánov, ibaže čo z toho EÚ schváli, že čo z toho nám zafinancuje. Ďalšia vec je, že to celé vyzerá nejak divne, keď to chcú napájať z juhu na trať 132. Ani by som sa nečudoval keby začali potom presadzovať ten plán čo mi kedysi "domovník" poslal kde bola kdesi v strede Petržalky zakreslená nová Petržalská stanica. Povedal by som, že v tom majú prsty aj finačné skupiny a developeri, ktorým prekáža umiestnenie Petržalskej stanice a chcú ju odpratať. Stačí sa pozrieť ako sa teraz začína Petržalská stanica obstavávať a priestor južne od nej je už tiež vyčistený, len nevieme na čo sa čaká...
Este mam otaku, osobne mi jedno,kto vyhra,ale ked si pomyslim,ze by to vyhrala henta teta herecka,tak sa mi zdviha zaludok.
Preto sa pytam,koho je lepsie volit,aby ju porazil ? Ftacnik ci Budaj alebo ten 4.? viem ze vyhraval Ftacnik,ale vraj mu klesli hlasy a Budajovi stupli .
rozlúčiť možno nie, ale minimálne bude asi za nej neprechodné aby tu bola električka... možno by si dala po čase stavania sa na zadné aj povedať, ale podľa mňa to ani nie je o nej ako o tom, že ona je iba médium, ktoré predáva ďalej tie sračky od ľudí čo lobujú za železnicu cez stred Petržalky. Na jednej strane to obhajujú tým, že to bude za peniaze EÚ ibaže nevie sa ani kedy a nepovedali ani pravdu o tom, že prioritou je koridor Viedeň - Gyor - Budapešť a tento náš malý slíž s jednokoľajkou v úseku Parndorf - Petržalka je pre nich iba taký malý úsek, ktorý nie je pre nich podstatný, to si iba my namýšľame. Smutné je na tom to, že celé si to odnáša Petržalka.
kašlať na to... zhodneme sa na tom, že všetky 4 strany stoja za figu drevenú (možno ani za tú nie...) s menším rozdielmi... politiku môžme tu riešiť ale iba v spojitosti s dopravou a toto je už mimo nej. Radšej nahoď nejakú tému z dopravy.
áno, prečo? ja som vyslovil svoj názor, že Slota zaujíma už iba prepitých a pseudovlastencov, hoc v jeho rečiach je dakedy kus pravdy ale narobí hanby na celý rok.
? ibaže lídri týchto strán nevedia kedy prestať bez rozdielu na to či strane môže existovať bez neho alebo nie. Pri SNS treba poukázať na to, že jak dosrala voľby, tak Slota zmizol na dva mesiace a iba Anču bolo vidno. Slota nieže je radikálny ale prepitý, tak jak slušné percento Slovákov, ktorým tie alkoholické výpady a kecy vyhovujú.
Samozrejme to potom na trati smyka, + v nejakej irskej zelezniciarskej info brozure som cital, ze sa listie lepi na kolesa a tym sa dostava medzi ne a brzdiace dosticky ci do kotucovych brzd. http://en.wikipedia.org/wiki/Slippery_rail
taký právnik ako Fico, keby sa všetky súťaže DPB riešili a skúmali, tak by bol DPB v inej sračke a on by obstál na súde rovnako ako Fico za ktorého sme prehrali 16 súdnych sporov ?
Petto
Preto sa pytam,koho je lepsie volit,aby ju porazil ? Ftacnik ci Budaj alebo ten 4.? viem ze vyhraval Ftacnik,ale vraj mu klesli hlasy a Budajovi stupli .