Reply on: 810zssk #156790:
mi je jasné, že tie z Dúbravky áno. Ale nechápem potom prečo nie je posilnená L9 aj v smere z Karlovky ráno a iba občas (skôr by som povedal, že omylom) tam sú vložené spoje na L9 (dva kusy) a potom "V" na L4, ktoré robia vláčiky, čo nemá moc význam. Tu je ten problém, že je tu liniek ako nasraných a robiť s tým niečo je ohromná "radosť" ?
no.ev.di.
Mimochodom, z Dúbravky ide 15 súprav do hodiny a čo sa týka L4 a 9 tak dokopy najviac čo ide tak je to 12 súprav do hodiny v rannej špičke, lebo na L9 je v smere z Karlovky interval 12min, vložené odchody sú iba 6:41,6:53 a 8:05 v smere do mesta. Paradoxne na L4 je v smere z Karlovky viac spojov ako na L9 a síce sú vložené spoje o 7:29 (hneď za ňou ide L4 o 7:31) a potom 7:41 a 43, čiže 2x "vláčik" na L4, kde mohli byť odchody s odstupom 6min, potom je ešte vložený odchod na L4 od 8:17 a hneď na to ide podľa 12min intervalu o 8:19. Čiže tieto "vláčiky" sú dosť o ničom. Čiže potom je jasné, že nasledovné vozidlo pôjde prázdnejšie, ako keby išlo s väčším odstupom, takže tie "V-éčkové" spoje na L4 sú iba to čo robia špičkové poradia z L9 aby sa dostali do vozovne, nie je to v rámci toho, žeby kopírovali vyťaženosť, lebo keby tomu tak bolo, tak by tie spoje boli vložené iba v čase 6:45-7:45. V mojich návrhoch je normálne nastavený interval na štyroch linkách do KV so súpravami TT, pravidelne (opakujem pravidelne, žiadny bordel!) každé 2minúty, s tým, že L17 premáva od 6:00 do 8:30 (posledné odchody z obratísk nebudú skôr ako o 8:24) a začína poobednú špičku od 14:00 a posledné výjazdy o 18:30 (posledné rovnako najskôr v 24minúte). A na to, že ten systém s pravidelným intervalom 2min v špičke bez tých vložiek, ktoré vy rátate do kapacity (pričom to jazdí úplne mimo potrebného času 7:00-8:00) bude fungovať ak sa zavedie dám krk!