Rakusaci neumoznia vnut.dopravu na 901 pretoze ich IDS proste ma nejake zasady a nebudu si ho rozbijat. Navyse by vnutrostatny listok stal viac ako ten do BA
Mám ešte aj otázky pre prípadných oponentov: Medzinárodná linka č. 801 do Rajky.
1; Prečo je na nej umožnená preprava cestujúcich v rámci Bratislavy, a to dokonca len za tarifu MHD, keď si má na seba zarobiť?
2; Konkuruje 91-ke a 191-ke, teda dotovaným linkám MHD?
3; 801-ku by využilo viac ľudí, keby sa dalo cestovať IBA medzi Bratislavou a Rajkou ALEBO je viac využitá vtedy, keď aj v rámci Bratislavy nejakých cestujúcich odvezie? Podotýkam, že voľnej kapacity je na nej dosť.
PS: Toto bol príklad umožnenia vnútroštátnej prepravy na medzinárodnej linke. O 801-ke si však myslím, že by (aspoň skúšobne) stačila na úseku Čunovo - Rajka ako prípoj z / na 91-ku.
O akej nedotovanej linke píšeš, čo má asi 2 spoje denne?
Ja nechápem, prečo sú Rakúšáci takí zásadoví. Na linke BA - Wien cez Hainburg predsa spolupracuje Slovak Lines a Postbus, tak prečo neumožnia cestovať tou linkou v rámci Rakúska (Wolfsthal - Hainburg - Wien)? Tarifu by si mohli dať VOR alebo nejakú prirážku si vymyslieť.. To sa boja, že tou "pomalodráhou" S7 by potom nikto necestoval? Neznášam byrokraciu!
Podobne by sa určite potešili obyvatelia Hainburgu a Wolfsthalu, keby mohli aj v rámci Hainburgu a do Wolfsthalu cestovať 901-kou. S7 medzi Hainburgom a Wolfsthalom jazdia tak či tak prázdne.. A vnútroštátne autobusy Postbus v Hainburgu premávajú zriedka, tak ľudia by dostali nové možnosti spojenia.
Či im ide o princíp, že nedať zarobiť Slovákom je dôležitejšie než atraktívnejší počet spojov pre vlastných občanov? Pritom by ich to nič nestálo, keďže na 901-ku neprispievajú (a ako píšem vyššie, určite by nenastal výraznejší úbytok cestujúcich z toho mála ich dotovaných spojov). To kapitalistická "západňárska" krajina sa bojí konkurencie vo verejnej hromadnej doprave?
kurnik to mi fakt ušlo... ? hlavne že minule som sa v duchu rozčuľoval, keď sem 810zssk dal recenziu na tú hru, že sa v nej veľmi frekventovane používa výraz preprava a prepravca... ?
Ako čítam, tak čítam, stále čítam stály pobyt a ja slová stály a trvalý vnímam ako významovo rovnaké. Jedine že by niekto, kto vie maďarsky a pozná maďarskú legislatívu vysvetlil, aký je rozdiel medzi stálym a trvalým pobytom.
Inak, v poslednej dobe pozorujem, že u vozov K2S a T3P na niektorých dverách furt svieti osvetlenie schodov, a na iných dverách sa správne rozsvieti až keď sa otvoria dvere a keď sa zavrú tak zhasne. To že to stále svieti, je niaka výrobná vada, alebo čo?
Riešenie by bolo dohodnúť sa s rakúskymi regionálnymi orgánmi, aby uvedený prepravca premával až do BA s tým, že rakúske orgány by dotovali linku po hranicu a od hranice by ju dotovala Bratislava, ako mesto (alebo skôr BSK, keďže je to rádoby prímestská doprava). Linka by mohla mať dve označenia (teoreticky).
Ale každopádne mi BID do zahraničia príde ako utópia... v zmysle plnohodnotnej integrovanej dopravy určite... sú to také rozprávky pre šotoušov... (v súčasnosti a blízkej budúcnosti pri zachovaní súčasného stavu spoločnosti a najmä politiky)
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
810zssk