napr. pri havárii by sa dali zneužiť na poškodenie majetku DPB ale neboj sa, sor je predsa "kvalitný" bus, ten ani horieť nebude - ten plast iba sčerná
tiež ma to prekvapilo... aj on patril spolu so záhradkárom, cílekom a pod. k "ľudia ako my"?
Re #155945 810zssk: pochybujem, že by sa tam Slávik dostal... ale aspoň je väčšia motivácia ísť voliť len sa bojím, či nebude aj s tými svojimi zeed-kármi kandidovať aj do Pe zastupiteľstva...
Tá z Rače pre 3/5/7/11/17, lebo ako píše Kecho teraz je tam výjazd vozidiel stavby a po novom tam má byť vjazd or výjazd z toho stavaného tuti-fruti hypermulitpolyfunkčného centra (neviem či nie náhodou "Nová Mýtna..? )
nejaká ešte novšia novinka? žeby konečne dostali rozum?
lebo najprv 2.9. vzniklo Floriánske (pôvodne ako Vazka) pred DÚ a zrušili sa Vazky rača (3,7/17,5,11) aj ružinov/piesky (2,8,9). na exVazka-rača je teraz reálne výjazd vozidiel stavby
potom sa nejakí dôchodcoovia-aktivisti sťažovali, že im je 150 metrov strašne ďaleko, lebo denne chodia na úrad práce, tak istý Ing. Borišinec (kuk #155040 ) zariadil, aby sa po mesiaci neexistencie 4.10. obnovila Vazka (2,8,9)... toť krátka história btw. Vazovova sú pre eliny pomenované v súčasnosti už iba 3 zastávky . Obojsmerne pred strednou(?) školou a životunebezpečná pred Štátnou kasou...
Vedel by mi niekto vysvetliť, ktorá z električkových zastávok "Vazovova" sa má po novom rušiť (že kvôli tomu nechali "Floriánske námestie" pred Daňovým úradom smer centrum a tým prestup na hrane)? Som myslel, že tá pre 8, 9, 14 - lenže normálne funguje..
Aj Blaguss do Mosonmagyaróváru mal platnosť CP uvedenú do 11. 12. 2010, ale od 1. 7. 2010 je ta tam..
Mňa prekvapilo to nedávne posilnenie 630-ky do Chorvátskeho Grobu (myslím, že môžu byť počtom spojov aj pravidelnosťou intervalu spokojní). To si ich obecný úrad zaplatil? Čo som videl minule, využitá je viac-menej v celej trase a prekvapilo ma, že dosť ľudí poobede nastupuje už pri Shopping Palace.
Ale "tarifná anarchia" pokračuje. Podľa mňa by sa to malo buď začať poctivo kontrolovať (ako pri 901-ke) ALEBO keď je Chorvátsky Grob taký bohatý, tak nech na celej trase 630-ky oficiálne platí PCL pre 1. a 2. pásmo (príp. príplatok k električenke ako na nočáky nech sa zavedie).
Ochutnávač hlavne nepochopil, že linku do Stupavy dotuje BSK pre svojich obyvateľov. Nech si Rábskomošonskoneviemaká župa zadotuje linku pre svojich obyvateľov do Bratislavy a môžu jazdiť pre mňa za mňa aj zadarmo. Lenže väčšina slovákov v Rajke tam dokonca nie je ani prihlásená na trvalý pobyt, takže tam ani neplatia dane (okrem tých pár korún dane z nehnuteľnosti), takže prečo by im mal niekto dotovať nejakú dopravu niekam, keď tam vlastne ani nebývajú ? ?
na linku 801 sa mozme pozerat z niekolko aspektov. Tu su moje reflexie:
-ak uvazujeme o Bidke, potom by do Hainburgu a Rajky mala byt rovnaka tarifa ako v ramci 'slovenskej' casti bid. inak to nie je ids. To treba dosiahnut kooperaciou obecnych zastupitelstiev. Ak to nepojde, smola. Bid s oblastami 8 az 9 je utopia
-Bid spustena este nie je, takze rozdielna tarifa je ok. 801 je nedotovana linka a ak Rajcania chcu, mozu poziadat prislusny samospravny organ. Pokial je dopyt, linka moze fungovat na komercnej baze (trhova cena), pokial je dopyt obyvatelov obce-danovnikov, moze linka fungovat na baze dotacii (za symbolicku cenu, trebars ako v BA). Problem je, ze dopyt (mozno) je, ale dane nie. Rajka ako obec teda nema z coho dotovat 801 a pochopitelne nie je ani politicka vola (danovnici v Rajke by mohli namietat, ze sa pouzivaju ich peniaze na cudzincov-nedanovnikov+podpora nevolicov?). Ak si teda Slovaci nezmenia vRajke trvaly pobyt, mozu sa stazovat na lamparni. Ak sa to nezmeni, tak aj medzinarodna Bidka je utopia.
- linky 801 a 901 su primestske, teda na urovni SL do stupavy, malaciek.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Ike