Reply on: 810zssk #155864:
Môj názor poznáte na tú cenu. Je to blbosť platiť za 4km jazdy 1,5€, v prípade L901 to je tak, že cestuješ 1/4h a platíš 1,5€, ibaže skoro celá trasa linky je v Rakúsku. A pri L801 platíš tak max. 6-7min jazdy v Maďarsku gratis 1,5€ k električenke. Fakt neviem prečo na ten úsek sa pripláca. Keby tam bola tarifa, že treba si cvaknúť na ten úsek zvlášť lístok ako na L801, tak prosím. Ak je hento súčasť BID, tak ďakujem pekne ? nemali tie linky byť integrované náhodou?
Sommelier
Re #155872 MatejBA: Jáj, šípim ja molomeštiactvo tuto. Si sa pýtal ľudí z Wolfsthalu na čo - na cestovné do Rajky ? ?
Re #155873 810zssk: Ešte by som pochopil, ak by si napísal, že by to bolo možno nefér voči odvádzačom daní, ale označiť to za nezmysel ? V prípade, že by vďaka možnosti využívať predplatné lístky viac ľudí prešlo z áut do autobusov by to imho nezmyselné rozhodne nebolo.
Miesto toho tu slovíčkárite a naťahujete sa tu cezhranične o pár centov a nezmyselne politikárčite. V čom sa tak principiálne odlišuje cestujúci, ktorý do Bratislavy cestuje z Rajky od toho, ktorý cestuje z Pezinka či zo Stupavy, že po ňom chcete za tú istú službu nielen diametrálne odlišné cestovné, ale ešte mu aj odopierate perspektívne právo na lepšie podmienky pre využívanie MHD ? Že je za hranicou ? Nebuďte smiešni. Skúste sa radšej zamyslieť nielen nad tým, čo by bolo vhodné pre vás, ak by ste niekedy bývali v Rajke a pracovali v Ba, ale aj nad tým, čo je vhodné pre nás všetkých. Prázdne autobusy na trase Čunovo - Rajka a späť síce pomôžu masírovať vaše egá v tom zmysle ako ste mali pravdu, že tá linka je na veľké a smradľavé, ale to je tak všetko. ?