a preco by nemala ? A to, ze to je plus si ziskal nejakym relevantnym vyskumom alebo sa to len domnievas ? Podobny argument - iny stat, ine mesto, ina dedina ? ? Ubohe imho ?
PRECO by mala platit elektricenka v rajke, ktora je INE MESTO (dedina), INY KRAJ (rabsko-mosonsko-sopronska zupa) a dokonca INY STAT (madarsko) - cize ani na MHD ceny ani na BID ceny nemaju narok - to, ze tam je BA MHD, je velke plus samo o sebe pre nich. A nebyt zahradnika a jeho uchylok, nemaju ani to ?
Nie kazdy ma elektricenku To je ako keby si povedal, ze platis 34 EUR za 1,5 mesacnu zlavnenu elektricenku (hoci ti plati az 3) s odovodnenim, ze zvysneho 1,5 mesiaca ju nebudes pouzivat
Na čo by chodili, však vodič vidí na kase koľko má predaných lístkov (keby si náhodou toho jedného cestujúceho nezapamätal) a keď nemáš, vyhodí ťa v Čunove.
Re #155843 no.ev.di.: "aby ľudia nemuseli furt kupovať lístky denne"
A kto tým cestuje denne? Však to v priemere vraj vychádza tak na jednu osobu tam a späť každý pracovný deň.
Re #155844 S499.1023: Nemožné, linka musí byť prevádzkovaná 5 rokov, alebo bude treba vrátiť € za vysúťažené autobusy.
Ľudí ju využíva dosť, akurát len na slovenskom úseku.
tak z hľadiska geografie obce pri zohľadnení pre koho je tá linka hlavne určená by najvýhodnejšie miesto bolo na severe obce, kde je najväčšia koncentrácia Slovákov, čo dochádzajú do BA. Ale nevylučujem, že toto nebolo zamietnuté z rôznych subjektívno-politicko-nacionalistických pohnútok zriaďovateľa. ?
Tak to mohli z hľadiska geografie obce. Avšak o zriadení zastávok na Slovensku rozhoduje obec, predpkladaám, že je tomu tak aj v Hu. Bohvie ako, a či vôbec prebiehali rokovania s vedením Rajky. Konečná volánbuszu sa z tohto hľadiska zdá ako najjednoduchšie riešenie...
napriek tomu si myslím, že tú jedinú zastávku mohli lokalizovať v inej časti... metodiku operačných programov poznám, viem, že je to slovičkárčnenie a milión podmienok...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Ike