Myslím, že dostatočne legendárna je sťažnosť przenskej dochodkyne na vtedy úplne nové električky Astra "Ty nové nízkopdlažní tramvaje jsou úplně nanic, mají vysoké schody a úzké dveře". V Nemecku sa to už roky rieši skoro všade (sú výnimky, napr. Kassel, kde uprednostnili vačší počet dverí pred právom dochodcov na nástup prvými dverami) tak, že aj u čiastočne NP vozidiel sú dvere len v NP časti.
Ináč nevie niekto odkedy je nadchod na Jurigovom námestí v havarijnom stave? Dedukujem to z toho, že dnes som zistil, že jednému pilieru rozšírili betónový základ na každý ostatný (aj ten rozšírený) dali pre istotu 4 železné skruže.
To je inac pravda. Konecne mame nizkopodlazne vozidla a vsetci stari ludia sa trepu a nastupuju zadnymi dverami a potom sa stveraju hore a nadavaju, naco su tu tie schodiky. ? Pritom vpredu sa nikam nemusia stverat.
A keď nastúpia, tak sa väčšina z nich vytrepe na tie najvyššie sedadlá. Minule som sledoval, ako sa asi 60 ročná pani s dvoma barlami 2 minúty trepala v Capacity na zadný balkón. Ešte že sa viezla až 6 zastávok, inak by si tam ani neposedela. ?
Aký prvý krát? Veď DPB to priznal hneď po ich zaradení do premávky kedy do telky istý pán Z. povedal, že na linku 32 nasadili nové autobusy SOR NB 10,5, ale ich kapacita je nižšia a oni si to uvedomujú, ale prosia obyvateľov Dlhých dielov nech počkajú lebo sa už vyrábajú pre nich nové 12 metrové autobusy TEDOM. ?
S499.1023