nejde o to, že by ho tam chcel mať, ide o to, že by sa tam hodil ty trdlo - nie za všetkým sú šotoušské chúťky! (už tu s tým slovom vzniká mierna paranoja). Okrem toho, ak sa podarí postaviť vozovňu v Dúbravke, tak dúfam, že sa 1.DP a 2.DP zlúčia do jednej. Keďže potom už ostane v Trnávke a Juráku taký počet vozidiel, že to bude možné dať aj len pod jednu vozovňu a rad 1xxx preberie nová vozovňa.
P.S.: Nechápem prečo si tu tak tú zasranú Trnávku furt tak bránia niektorí fanatici ? dve vozovne ako jedna ale furt v tom dakt vidí dve a keby som to mal dotiahnúť do krajnosti, tak poviem, že Trnávka sa v skutočnosti nenachádza v Trnávke, ale v Jurajovom dvore, takže je to celé Jurajov dvor.
nuž poviem ti to takto, že aj L20 a 22 robila prv 2.DP, potom 3.DP, potom zas 2.DP a teraz ju zas prevzala 3.DP, pričom na L80 chodila Citelisy a Tedomy z 2.DP, čo tu ešte tiež nebolo. Takže ak sa veľmi, silnô chce, tak sa všetko dá. Možno keby sa chcelo silnejšie, bola by aj vozovňa v Dúbravke, na čo by mal podľa mňa DPB výrazne tlačiť, odtiaľ by potom mohli vypravovať : 1,4,5,9,12,17,20,21,22,23,30,37,31/39,43,63,83,92 - samozrejme že nie všeky poradia, pri niektorých linkách väčšinu, pri niektorých možno tak 2-3, ale napr. také L12,20,22,23,30,37 a 43 by mohli aj všetky poradia robiť odtiaľto.
Ja som povedal, ze chcem Solaris na L50? Ano, bolo by to fajn, ale prezijem bez toho.
Ja len som tvrdil, ze keby to bolo treba tak toto je najmensi problem. Kto povedal, ze sa bsuy musia prehadzovat? Staci si spravit trochu poriadok a vodic 2. kolony kludne moze jazdit na Solarise z prvej.
Kvoli takemu sotousovi ako ty budu prehadzovat autobusy lebo ty chces mat na L50 solaris ? Ale ved sa toho mozno dozijes v blizkej dobe,lebo v podniku sa taki isti ako ty snazia "rozumne" rozhodovat o tychto veciach.Solarisy mozno pojdu na 2.Dp ale na L50 ich s najvacsou pravdepodobnostou nebudes mat.
Myslím, že dostatočne legendárna je sťažnosť przenskej dochodkyne na vtedy úplne nové električky Astra "Ty nové nízkopdlažní tramvaje jsou úplně nanic, mají vysoké schody a úzké dveře". V Nemecku sa to už roky rieši skoro všade (sú výnimky, napr. Kassel, kde uprednostnili vačší počet dverí pred právom dochodcov na nástup prvými dverami) tak, že aj u čiastočne NP vozidiel sú dvere len v NP časti.
Ináč nevie niekto odkedy je nadchod na Jurigovom námestí v havarijnom stave? Dedukujem to z toho, že dnes som zistil, že jednému pilieru rozšírili betónový základ na každý ostatný (aj ten rozšírený) dali pre istotu 4 železné skruže.
To je inac pravda. Konecne mame nizkopodlazne vozidla a vsetci stari ludia sa trepu a nastupuju zadnymi dverami a potom sa stveraju hore a nadavaju, naco su tu tie schodiky. ? Pritom vpredu sa nikam nemusia stverat.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
810zssk
Ja len som tvrdil, ze keby to bolo treba tak toto je najmensi problem. Kto povedal, ze sa bsuy musia prehadzovat? Staci si spravit trochu poriadok a vodic 2. kolony kludne moze jazdit na Solarise z prvej.