neviem, ci ste tu uz rozoberali ,ale na konkurecnom webe sa objavilo info :
" Autobus Merceds-Benz O 530 GLCapacity 4911 sa vo vozovni Petržalka zrazil s autobusom MAN NL 313/15M pravdepodobne 8211 "
Možno, lebo ja používam kartu DPB z roku 2004 (ale kupujem cez net, takže mi ju nemá kto skontrolovať) a kartu SL z roku 1999. Obe fungujú bez problémov.
Re #155623 no.ev.di.: Nemusíš si byť istý, jazdia tam 2 SORy (bolo to aj v novinke), inak tam stretávam len Solarisy (ale zasa pravdu povediac, moc často tým necestujem).
P.S.: Nenastala náhodou zmena aj v tom, že na L96 cez pracovné dni jazdia kĺbové SORky? Nejak síce nestretávam L96 často, ale cez pracovné dni som tam v poslednom čase nevidel iný voz ako SOR NB 18, iba cez víkendy som tam narazil na Solaris.
Chcem dodať k L20 a 22, že na nich bol interval v rannej špičke predĺžený na 12min práve z dôvodu, že boli na ne nasadzované autobusy SOR 10.5BN, kedy prvý krát DPB aj priznal, že tieto autobusy nemajú štandardnú kapacitu 12m vozidiel a pristúpil na skrátenie intervalu. Po čase však na L20 a 22 začal nasadzovať klasické 12m vozidlá, čím šla kapacita hore. To už či tam 10.5BN postačujú neviem posúdiť. Ak niekto vie, nech napíše ?
no napr. ja som si musel minuly rok kartu vymenit, lebo uz sa vraj nedala predlzit. a to mohla mat tych 5 rokov a jej stav bol skoro ako nova ? ale nebola to karta vydana DPB ale univerzitou, tak mozno v tom bol problem...
Nie, ak je karta v dobrej kondícii, na predajnom mieste ti jej platnosť automaticky predĺžia (dokonca si to ani pýtať nemusíš). Tá platnosť, ale to sa mi len marí, tak to ber s rezervou, je len jej garantovanou životnosťou.
TeBeCe