CESTOVANIA DO AVIONU A Z AVIONU
V podstate je to len postreh na zamyslenie ako to tu funguje na Slovensku. Avion ako velke nakupne centrum je dost navstevovane ludmi. Problem je ten, ze sa nachadza na rozhrani tarifnych pasiem a mne osobne sa zda ze je to buzeracia ludi kupovat si listok pretoze su v 2 pasme a predplateny listok(elektricenka) maju len na 1 pasmo.A to najme preto ,ze hned dalsia zastavka za avionom (ak sa cestuje autobusovou linkou c.61) je uz v prvom pasme. Cesta i zo statim autobusu na semafore trva asi cca 30 sekund. Nezastavam sa cestujucich, ktori bezocivo cestuju niekolko zastavok na cierno ale jedna zastavka v inom pasme a este pri tak navstevovanom nakupnom centre?
V podstate je to len postreh na zamyslenie ako to tu funguje na Slovensku. Avion ako velke nakupne centrum je dost navstevovane ludmi. Problem je ten, ze sa nachadza na rozhrani tarifnych pasiem a mne osobne sa zda ze je to buzeracia ludi kupovat si listok pretoze su v 2 pasme a predplateny listok(elektricenka) maju len na 1 pasmo.A to najme preto ,ze hned dalsia zastavka za avionom (ak sa cestuje autobusovou linkou c.61) je uz v prvom pasme. Cesta i zo statim autobusu na semafore trva asi cca 30 sekund. Nezastavam sa cestujucich, ktori bezocivo cestuju niekolko zastavok na cierno ale jedna zastavka v inom pasme a este pri tak navstevovanom nakupnom centre?
Valec
"Možno by bolo dobré aspoň na imhd jej vznik od 4. 10. 2010 dementovať. Inde som totiž písaný oznam o jej zriadení nevidel."
Ono totiž pravda je taká, že zastávka zriadená ani nebola (neviem odkiaľ pochádzala informácia na tomto webe). Vznikol IBA jej názov, ktorý bol zavedený do systému (keďže poznáme "kvality" webu DPB tak vieme prečo je aj v CP), aby bolo všetko pripravené keď ju bude možné naozaj zriadiť. Takýto postup sa robí bežne, napr. zastávky pri Eurovei boli takto pripravené aspoň mesiac pred ich otvorením. ?