aj stat by sa mohol uvedomit a poskytnut nejake financie pre BA a KE,ved ide o reprezentaciu krajiny počas MS a okrem toho ak sa aj urobi nejaka kyvadlova doprava, co bude na nej jazdit ??? vytiahneme o 5 stare dieslove karosy ???
Re #155393 810zssk: povedal , povedal v style "nedavajte na to vase forum " samozrejme,ze myslel toto forum
http://goo.gl/scOD - uz nic ine sa neda povedat na tvoje neustale dristanie. Ty by si na SOR nadaval aj keby si tam mal virivku a sampus ?
Vies co je zaujimave? ROVNAKU podlahu ma aj TEDOM a nie je to ziadny problem! To, ze ty si lemravy a nevies tam stat, nie je chyba vyrobcu! A vies co je zaujimave? Ze vacsina chyb, ktore sem pises, som si ja nikdy nevsimol v tych SORoch (A narozdiel od teba mi pridu napr. sedadla v SORkach fajn) a to nimi cestujem tak 4-5x tyzdenne! A mozno je to tym, ze nie som tak rozmaznany ako ty a nieco vydrzim.
Ale hovorit tebe nieco je asi ako hadzat hrat na stenu ... ☠
zazmluvnenych je až 100 SORov NB18 , 25 Capa + 15 opcia na CapaCity
Re #155390 no.ev.di.: Myslim si,ze to ani uz nemusis pisat. Vsetci vieme ake su SORy, skor napis daco ked ta na nich nieco prijemne prekvapi ? . Zaujimalo by ma,ci musime odobrat vsetkych 100 vozov - bol by som rad keby uz nic nedoslo.
Re #155380 810zssk: Ja som tiez za 61ku s Capacity .
Re #155364 Kami: aj ty si bol na diskusii,ze ??? ked povedal ze nic nezverejnujte na imhd
Vozy maju osadeny kompletny tarifny a informacny system BUSE/Mielec + pokladnu (ktora myslim moze fungovat aj ako palubak) EMTrest. Riesil som prave to ci do busov z EU fondov (ktore budu len na 801) je nutne instalovat BuBuse a Mielec.
Prvý krát sa mi stalo až včera, že som stál počas jazdy v SORke NB18 medzi 4. a 5. dverami... Môžem povedať, že stáť na tej krivej a maximálne amatérsky vyrobenej podlahe, je ako stáť na jednej nohe keď prenáša človek váhu na jednu stranu. Nechápem ako tú sračku môže dakto kúpiť, ale podľa mňa už Citybus pred 15rokmi bol viac popredu než SOR. S týmto sa môžu hanbiť. Ešte aj to amatérske kúrenie, ktoré mi pripomenulo časy z KS starých ešte, keď kúrenie pod sedadlom ti takmer upieklo riť a nohy + sa človek potil ako hovädo. To nie je predsa mysliteľné aby v roku 2010 takéto niečo dakto predával a k tomu bez hanby.
Nikde nič nepísali, iba o automatoch. A aj keby, kým sa nič nevysúťažilo, tak je zbytočné to riešiť.
Na tie dve pokladne by tender ani nemusel byť, tie toľko stáť nemohli na to, aby sa museli súťažiť. Navyše, to kľudne môžu byť pokladne z predajne v Alibabe, ktorú pred rokom zrušili.
Viem o čo ti išlo, pochopil som.
Re #155381 Papyr: Stále lepšie, ako spojenie z Milhosti, ktoré sa konči v dedine, pričom z maďarskej strany ide bus z Hidasnémeti až na hranicu. Pričom neverím, že ten 6 km úsek Hidasnémeti - Tornyosnémeti - Milhosť (a ďalej na linke do KE), by po sprípojovaní k vlakom bol nerentabilný.
budeš sa čudovať, ale V. Nemecké má spojenie s Užhorodom niekoľkými spojmi denne už aspoň 20 rokov. Tri páry autobusov (z MI, KE a PO) tam boli vždy. Takisto Snina má spojenie cez Ubľu do Malého Berezného. Akurát v poslednej dobe začína byť móda rozčleňovať linku na dve - cezhraničný úsek zvlášť a vnútroslovenský zvlášť, aby ten vnútro úsek bol vykazovateľný ako základná dopravná obslužnosť a mohli sa naň čerpať dotácie. Takže linka M. Berezný - Ubľa ďalej bez vystúpenia cestujúcich pokračuje ako linka Ubľa - Snina a autobus Prešov - V. Nemecké ide de facto až do Užhorodu, ale cez hranice pod hlavičkou linky V. Nemecké - Užhorod.
Nahodou, na 61 by sa podla mna hodili aj tym ze maju vela miesta na batozinu a tato linka spaja miesta kde chodia ludia s velkymi batozinami (letisko a hlavna stanica) + chodi do Avionu kde sa to tiez da vyuzit + ta linka chodi dost plna tak nejaka kapacita navyse sa hodi.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Petto
Re #155393 810zssk: povedal , povedal v style "nedavajte na to vase forum " samozrejme,ze myslel toto forum