Reply on: m@rtin #15451:
Takú električku nikdy nikdo nenavrhne a neskonštruuje, takže Praha sa bude musieť vzdať niektorej zo svojich vykonštruovaných požiadaviek, pretože plná nízkopodlažnosť a súčasne všetky podvozky hnané a otočné sa nedajú skĺbiť s bezproblémovou prevádzkou na tankodróme BKV. Takže buď Praha povie, čo chce (napríklad ULF ale neviem kto ich zaplatí) realisticky alebo tu budú jazdiť "T3 forever" a potom už nič.I.
Turbo
Samozrejme, konecne dosli k rozumu. A nielen rozchod mame odlisny, aj vela inych technickych veci (trakcne napatie, profil vozu, etc...).
S Filialkou jednoznacne suhlasim, s prestupom na hrane tiez. Uz zacinam mat pocit ze upustaju od dvojich snov a vracaju sa na zem. Ale este chyba jedno: Aby zacali aj konat.