atletika vs. hokej - no o väčšej európskej sledovanosti hokeja by som teda veľmi pochyboval pozri si napr. exZlatú/Diamantovú ligu vs. už neexistujúcu Ligu majstrov
ale nepredpokladám, že by sa mali zatvárať hranice...
Hug0: Pretože štvordverákom ako i niektorým trojdverákom kvôli už nefunkčnej klimatizácii spraviť otvárateľné bočné okná. Konkrétne to sú 1501, 1505, 1507, 1509, 1510 a 1511. Tieto vozy majú síce strešné okná otvárateľné,ale nie vždy. To strešné okno sa otvorí, ale absolútne žiadny vzduch neprúdi dnu. Vozy 1502, 1503, 1504, 1506 a 1508 majú otvárateľné bočné okná, čiže tam logicky prúdi ďaleko viac vzduchu.
V 2005 napriklad Finsko uzavrelo hranice kvoli MS v atletike a to tiez nie je extra sledovany event Len ma zaujimalo ci sa preto nahodou nieco podobne nechysta aj u nas
tuším jediný raz to robili Rakúšaci pri ME vo futbale (možno predtým Holanďania 2000 alebo Portugalsko 2004) - a myslím, že práve kvôli Anglánom a Nemcom lenže ME vo futbale sú oveľa známejšie vo verejnosti ako MS v hokeji, ktoré reálne sledeuje nejakých 7-8 euro krajín hrajúcich v špičke... pri hokejových MS som pri Nemecku 2010 nepočul, žeby robili kontroly...
neidealizujem si síce hokejových fanúšikov, ale myslíš, že sú až takí agresívci typu Srbi-Angličania-Poliaci? a okrem toho nikto z tejto trojice na ms aj tak nebude...
A skúsenosti s MAN/AEG GT6/8N z Mníchova a Brém, kde sú podstatne menšie oblúky ako v Bratislave, bez prechodníc a navyše na normálnom rozchode (pre tieto dovody v týchto mestách nikdy nejazdili klasické Duewagy), by ti nestačili ? ?
ear4: Zaručene nebolo v tej SOR-ke až tak horko. Skús sa zviesť podľa Teba autobusom Mercedes Benz O 405 GN2 a uvidíme, hlavne so štvordverákom. Prajem Ti "príjemné" cestovanie.
§ 1, článok b, odsek 1: Je však rozdiel, či je medzi nízkopodlažnou a vysokopodlažnou časťou len jeden malý schod alebo dva veľké. Variu LF sú v BA mnohí naklonení, osobne to však vnímam ako dávno prekonanú koncepciu. Či už LF+ alebo LF-.
§ 1, článok b, odsek 2: Skúšky bez cestujúcich vraj musí robiť odznova kvôli tomu, že kdesi dolámali zberač.
Proti dynamicky otočným podvozkom v zásade nie som, ale zas v Budapešti na linkách 4 a 6 nie sú veľmi prudké oblúky, takže by bolo treba správanie sa takéhoto vozidla na bratislavských tratiach overiť - mali by niečo zapožičať, ale nie iba tak ako 06T, ale nech to premáva aj s cestujúcimi (aj keď nepochybujem o tom, že V. Pol1/3 bude všetko komplikovať).
Inak keď už sme to načali, aký je Tvoj pohľad na riešenie typu Eurotram (t. j. dlhé články bez podvozkov a veľmi krátke články s podvozkami)?
radujme sa, veselme sa, redukcia počtu liniek a zlepšenie intervalu asi nehrozí...
Re #153383 no.ev.di.: "tak dve eliny sa tam asi nepomestia." to nehovor ani zo srandy, choď sa tam pozrieť, tam je maľba aj na 2 eliny + rezerva... dnes som si tam pozrel dve krátke spojené, a keď išla okolo miesta, kde by mal byť začiatok zastávky, tak miesta za ňou bolo dosť. práve preto by to mohla byť spoločná zastávka pre 1,2,3,5,7,8,11,17+94
súhlasím so zmenami zatávok v centre, lenže do toho "sa" nikto asi púšťať nechce/nebude, napr. tá kombinácia tesco-mariánska je fakt extrém... Jesenského by sa dala presunúť oproti tescu, miesto tam je, len by museli posunúť trať o jeden nevyužitý jazdný pruh smerom ku kamennému...
Re #153377 ear4: teraz sa ti tu ozve x hlasov, že to (vraj) nie sú garantované NP ? btw. osobne sa radšej odveziem na 99ne 41xx ako 45xx
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
kecho
ale nepredpokladám, že by sa mali zatvárať hranice...