Reply on: kecho #153364:
no mohlo by to byť spravené ostrovčekom a posnutím cesty (objazd) viac napravo. Inak ak bude zastávka Vazovova v smere do mesta a náhodou pôjde viac električiek, napr., že z dola pôjde L8 a z Rače L5, tak dve eliny sa tam asi nepomestia. Tie zastávky v centre by sa ešte mali poriešiť nejak, hlavne čo sa týka vzialeností Jesenského / Nám. SNP - Kamenné nám. - Mariánska - Americké nám./Odborárske nám.Mohli by to spraviť tak, že zastávku Jesenského posunúť pred križovatku aby bola bližšie ku Kamennému nám. - Mariánsku zrušiť a posunúť viac k Medickej záhrade (s novým názvom. Medická záhrada) tým pádom by L11 zastavovala kúsok od Amerického nám. a Vazovovu by mala posunúť viac k centru. Len potom či by nebola veľká medzera medzi Legionárskou a Medickou záhradou ?

S499.1023
1b1) Aký podiel nízkej podlahy bude mať Flexity Classic so 100% adhéziou? By som povedal, že asi tak rovnaký, ako VarioLF.
1b2) Tá vec, čo síce pekne vyzerá ale vydáva také isté zvuky rozsypaného železiarstva ako Poršetra a dodnes nebol schopná splniť podmienky Drážního úřadu ČR pre povolenie aspoň skúšobnej prevádzky s cestujúcimi, ma prestáva baviť.
Som jednozančne zástancom vozidla s dynamicky otočnými podvozkami. Combino Supra v Budapešti vykazuje o 50% NIŽŠIE opotrebovanie oblúkov ako T5C5 a je bez problémov realizovateľné na metrovom rozchode a so 100% adhéziou.