este ku klime k SOR. par krat som sa viezol v poslednych dnoch v 'plne klimatizovanom' vozidle, kde bolo ovela vacsie horko ako v beznych vozidlach.
mne je fuk, ze preco je tam horko, ale bolo zaplatene vozidlo s klimou, ktora je neucinna. to je skvely priklad zleho hospodarenia DP a zodpovedny manazeri DP by sa za to mali zodpovedat.
bud je klima ucinna a funguje, potom nerozumiem, preco su otvorene okna, alebo nie a vozidla treba reklamovat.
mimochodom, argument 'ludia otvaraju okna' je typicky idiotizmus DP. ked je klima a maju byt zatvorene okna, tak musia byt uzamykatelne ako v MBCC.
vrcholom je, ze DP nedokazal za vyse mesiac nasadenia NB18 ani len si nechat vyrobit par samolepiek informujucich cestujucich a nalepit ich na okna!!!!!!
preco jazdia stale na linke 99 a 50 aj stare vozidla, zatial co NP vozidla mozno vidiet uplne zbytocne nasadene na linkach 82, 92 a urcite aj inych? DPB klame, citat:
Bezbariérové cestovanie
Dopravný podnik Bratislava a.s. od 08.02.2010 umožňuje dopravu osôb so zníženou pohyblivosťou na nasledovných linkách:
Sólo vozidlá
- pondelok až piatok – linky č. 20, 22, 30, 32, 37, 50, 99 a 133
- sobota, nedeľa, sviatok – linky č. 20, 30, 32, 37, 50 a 99
ked ste uz nacrtli temu listkov tak by som sa rad opytal...v pripade, ze mam elektricenku na 1.pasmo aj s priplatkom na nocne spoje, tak potebujem nejaky listok navyse ak idem napriklad z dubravky z 2.pasma nocnym spojom?
papierove a SMS listky su celopasmove - jedine, na co si je treba davat pozor, je cas resp. ci je listok prestupny.
Predplatne CL su na 1 pasmo, 2 pasmo a celopasmove.
Trochu od veci, ale ked mam listok oznaceny v prvom pasme a idem do druheho pasma a nahodou nastupi revizor, neda mi pokutu, ze mam listok z prveho pasma v druhom? Vopred Dik
A keby vymysleli taku haluz ze by to po zastavke Vazovova neslo na cestu, ale dalej po kolajniciach po STU a tam by to v zakrute preslo na cestu (na elektrickovy signal), to by nepreslo?
1) Ono ich už nie je tak málo (17 Anitier, 19 Poršetier) a sú koncentrované len na niektorých tratiach, na iných sa nevyskytujú (Líšeò...), takže si nemyslím, že to bude štýlom jazdy.
1b) Urèite nie, ale nech to má otoèné podvozky - Flexity Classic, ForCity...
Re #153349 no.ev.di.: Ako kedy, ale cez Špitálsku je to v priemere asi o minútu rýchlejšie.
Floriánske by sa posunulo o nejakých 200 metrov, takže neviem, či by astala nejaká apokalypsa. okrem toho, aj tak sú elinové zastávky až príliš nahusto a keby malo niečo stáť na Floriánske, potom Radlinského a potom Vazovova, tak to nedáva žiadny zmysel... alebo potom presunúť Floriánske na kopec niekde pod NBSku...
Re #153356 TeBeCe: no ale potom by bolo dobré zrušiť aj Vazku pre 2,3,8 (a nechať si ju v zálohe iba ako potenciálnu zastávku pre výluky) v smere obchodná/stanica a nech pred daňovým zastavujú všetky eliny, nie? či až tak ďaleko sa neuvažuje?
Re #153361 ivanbuto: ? za vysvetlenie.
je mi jasné, že zlý-zlý-zlý jeden bus by (podľa zelených mozgov) obmedzoval premávku, keďže tam je jeden jazdný pruh a hneď vedľa elinová trať, ale to, že tam v jazdnom pruhu každú chvíľu stojí auto s vyhodenými blikačkami a !polo)vodič ide do podateľne na daňový, zrejme premávku obmedzuje menej ako jeden bus za maximálne 5 minút v špičke... ?
no takže namiesto viedenskej zastávky budeme mať opäť zastávku bratislavského typu (viď napr. šafko), kde chodci budú musieť dávať mimoriadny pozor, či sa spolu s elinou neprivalí aj nejaký bulo v džípe 90tkou...
mimochodom, mi napadlo, že zastávka v opačnom smere bude z pohľadu policajtov nezrealizovateľná, pretože - "električky stojace na zastávke by bránili výhľadu vodičov vychádzajúcich z Vazovovej v smere doľava" stav sa
ozaj a dpb by po vybudovaní elinovej zastávky nemohol zmeniť jej využitie aj na busovú aj bez súhlasu policajtov? žeby "zrazu" bola "Vazovova-nástup" pre 94 v havarijnom stave a bolo by 94 treba zmeniť na okružnú linku? či ku každej zmene sa musia vyjadrovať aj zelení?
Re: kecho (z dispečerského fóra, téma zastávky na Radlinského)
Oficiálne dôvody nepoznám, nemal som čas a energiu pýtať si tieto informácie.
Zastávka Viedenského typu bola dohodnutá, ale nejaký policajt nesúhlasil v rámci stavebného konania. DPB je rád, že sa vôbec ide posúvať zastávka, takže nechce do ničoho rýpať. Na meste sú zase spokojní, že zvládli náročné rokovania s políciou.
Zastávka Viedenského typu by obmedzovala autá rovnako ako iba namaľovanie na vozovku, až na to, že by to bolo komfortnejšie a trochu bezpečnejšie pre cestujúcich.
A prečo nie pre 94? Asi by to bolo nebezpečné, zlý autobus by tam stál, bola by obmedzená "bezpečnosť a plynulosť cestnej premávky", keď by sa autobus zaraďoval naspäť do jazdného pruhu, nebodaj by obmedzil nejaké autíčko...
Naozaj neviem, skúste sa niekto obrátiť na KDI a na mesto, ja už nemám v tomto prípade chuť.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
ear4
Bezbariérové cestovanie
Dopravný podnik Bratislava a.s. od 08.02.2010 umožňuje dopravu osôb so zníženou pohyblivosťou na nasledovných linkách:
Sólo vozidlá
- pondelok až piatok – linky č. 20, 22, 30, 32, 37, 50, 99 a 133
- sobota, nedeľa, sviatok – linky č. 20, 30, 32, 37, 50 a 99