ale ale?! Tak este stale sa nadava na magistrat? Viete co? Mne sa tak zda ze vam vobec nejde o to kto je na magistrate, ale nadava sa na magistrat uz len preto, ze je to trend. Vobec nevidite rozdiely.
Ad nevidiaci a metro: V metre to bude tak, že ak si nevidiaci stlačí tlačidlo na vysielačke, strojvodcovi sa na hodinách rozsvieti akýsi symbol a to bude preňho signál, že nemá ísť na dopyt ale otvoriť všetky dvere.
Ad CNG: Má to určitú súvislosť s Tvojou rodinou:-).
I.
Opat musim pripomenut - vsetky vozidla MHD hlasia zastavky aj v Ziline a Presove. Tam boli zachovane povodne repraky, iba u starsich vozov boli vymenene za take divne hranate repraciky.
Ale to predsa robia aj autobusy a trolejbusy v Ziline. Mozno by Vam, Bratislavcanom, prospelo, keby ste spoznali najskor aj dopravne podniky na Slovensku, aby ste potom nevyvalovali v Prahe oci
tu musim suhlasit. jeden reprak stoji smiesne malo penazi a v karosach (tych plynovych urcite a starsich tiez) predsa repraky uz namontovane su! Skoda ze "tosanedalebosatotaknikdynerobilo"...
Tento pátek 18.4 se do Prahy vrací Ikarusy! Jedná se o nízkopodlažní midibusy E-91, které začnou jezdit na nově zřízené autobusové lince v centru města.
Odkaz je na leták DP, který znázorňuje mapu s vyznačenou linkou
Politika DPB je jasná - uplatní sa pravidlo známe z linky 39: "Ak sa do vozidla zmestí n cestujúcich, zmestí sa aj n+1". Takže začne sa to u autobusov - na kapacitna "kĺbové" linky dáme 15m busy, na 15m linky dáme solo vrakosy, na sólo linky dáme SOR-y. SOR-ové linky zrušíme.
Nasledovať budú električky: Na duplákové linky dáme káčerov, na káčerové, sólo vozy, sólo vozy nahradíme autobusmi.
Ušetríme, nech to stojí, čo to stojí. Nevadí, že pre..beme milióny na blbých obratoch, na prezamestnanosti, na stovkách p..í na Olejkárskej, hlavne, že ušetríme a ešte sa zbavíme obtiažneho hmyzu.
I.
Čo myslíš, koľko stojí taký reproduktor taiwanskej výroby pri objednávke rádovo tisícov kusov? Ak by mal dať DPB 50,- SKK za jeden, rád budem sprostredkovateľom, aj keď pri tak malom množstve by ten zisk nestál ani za reč. Stálo by to tak smiešne málo peňazí, že za to ani jednu električku nezrekonštruujú. A osobne si myslím, že pre dobrý dojem na cestujúceho je dôležitejšie hlásenie zastávok ako jeden ko.otas navyše.
I.
Sú dve možnosti odpovede na Tvoju otázku:
1) Zostane zachovaný súčasný management DPB. V tom prípade si zisti, koľko vozidiel má DPB, vydeľ to 20 a získaš počet rokov.
2) Bude vymenený management DPB. Do roka.
To, že to nie je drahé, viem VEĽMI dobre.
I.
Môžem Ťa poprosiť, aby si to napísal ing. Rafajovi osobne mailom? Lebo keĎ som sa nelichotivo vyjadroval o úrovni údržby na Juráku, tak sa vyjadril, že až také hrozné, ako to popisujem, to určite nie je. Adresu určite vieš, ale pre istotu: rafaj.vladimir@dpb.sk.
Čau
I.
Igorko
Možno im dôjde, že nielen ja som zhrozený zo štýlu práce managementu DPB.
I.