Reply on: tbus #152829:
to hej, ale mať každú pätinu od iného výrobcu to byť nem dobré. V BA sa nám to rysuje na prevahu SORu, a zvyšok nejak rozdelený medzi Mercedes, Citelis a Tedom (v počte do 50ks od každého výrobcu)
Za toto by som aj hlasoval. Len je problem, ako vyriesit odbocenie z nabrezia na Safko smere od Noveho Mosta.
a C) návrhy som vypracoval lebo sa tu kvílilo za L5 v pôvodnej trase alebo aspoň po nejakej linke z Rače do KV, príp. až do Dúbravky. Ja osobne nepovažujem za tragédiu ak po 10-20min ceste z Račianskej radiály cestujúci prestúpi na Račianskom mýte, príp. ešte ďalej v centre (čo je 5-8min cesty) na inú linku, pričom pri prestupoch v Petržalke sa cestuje aj takto, že cestujúci prestupuje aj po 5-7min jazdy, avšak Petržalku je ťažšie obslúžiť než Račiansku, ale aj tam platí, že menej liniek, kratšie intervaly a prehľadnejší systém.
no.ev.di.
L50 : ako pred výlukou Starého mosta, skrátená po Šafko, bez zmeny intervalu
L82 : Šafárikovo nám. - Nový most - Einsteinova - Viedenská cesta - Aupark - Einsteinova - Nový most - Šafárikovo nám. a späť, zastávky : Šafárikovo nám., Nový most, Einsteinova, Viedenská cesta, Divadlo Aréna, Aupark (výstupište aj nástupište), Nový most, Šafárikovo nám. (premávka od 9:00, nasadzovali by sa vozidlá, ktoré by končili na L37,80)
príp. by sa to dalo riešiť tak, že L50 by od 9:00 pokračovala od Šafka ďalej po tej trase, to by ale museli šoféri pauzovať iba na OD Slimák čo neviem či by nebola až moc dlhá jazdná doba bez prestávky, takže skôr asi to delenie na L50 a 82.